Meerderheid gemeenteraad Haarlemmermeer voor vuurwerkverbod

Palm Tree

VWC lid
1510753_671015279628437_1697286229_n.jpg

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/t1/1510753_671015279628437_1697286229_n.jpg

bron: Hoofddorpse Courant

helaas zijn ze in mijn gemeente ook doorgeslagen en besmet met het verbod virus... :angry: :mad:
en als ze het zo ver krijgen zijn ze te gierig voor een prof show...

Laatst bewerkt:
Ed Koster kan het allemaal goed vertellen maar realistich is hij niet want de gewonde is niet gevallen door consumenten vuurwerk. Triest dat zulke figuren de krant halen met hun ondoordachte uitspraken.

Ed Koster kan het allemaal goed vertellen maar realistich is hij niet want de gewonde is niet gevallen door consumenten vuurwerk. Triest dat zulke figuren de krant halen met hun ondoordachte uitspraken.

Inderdaad erg triest. En als een vuurwerkliefhebber een brief in wil sturen die gebaseerd is op feiten dan plaatsen ze hem niet. Zegt genoeg over de voorkeur van de redactie, die zullen zelf ook wel anti vuurwerk zijn.

Het is zo langzamerhand wel duidelijk waar het in dit land naar toe gaat.Een grote saaie bedoening als je het mij vraagt. Want: Als er een verbod komt. Beginnnen ze weer bij een andere hobby waar velen veel plezier aan beleven.
Sportvissen doen ze ook al zo moeilijk over. Heb er in het verleden al eens iemand voor in het water gekukelt. Bleef iets te lang doorzeuren hoe zielig het wel niet voor die vissen was.:bonk:
En zo kunnen we wel even doorgaan.

Inderdaad erg triest. En als een vuurwerkliefhebber een brief in wil sturen die gebaseerd is op feiten dan plaatsen ze hem niet. Zegt genoeg over de voorkeur van de redactie, die zullen zelf ook wel anti vuurwerk zijn.

Juist, de voorkeur van de redactie maar ook een zeer luie redactie. Een journalist hoort juist objectief naar de feiten en omstandigheden te kijken en daarover een conclusie te schrijven. Deze conclusie kan dan door de lezers worden gebruikt om hun mening te vormen. De journalist in kwestie dient dus de ingezonden brief van dit CDA-figuur te lezen en te beoordelen aan de hand van onderzochte feiten en omstandigheden. Niet klakkeloos iets overnemen wat een trieste CDA-figuur instuurt.

Verbieden of niet verbieden, ik blijf knallen in de haarlemmermeer, en als dat verbod er komt, ga ik wel kijken of ik rond de tafel kan zitten met de gemeente. Wat een onzin.

Komt er nou nooit eens een einde aan dit gezeik!
Ik krijg er gewoon de zenuwen van.
Eerst die zwarte pieten discussie, nu weer die vuurwerkdiscussie en als je straks een maandje verder bent dan hoor je er niemand meer over.
Het is toch duidelijk dat de 2e kamer niet van plan is de vuurwerkregels aan te passen.
Opstelten zegt zelf dat het niet slim is dat te doen. Ik zou er gewoon sympathie voor die man krijgen.
En straks met Pasen dan breekt de discussie weer los over de Paasvuren.
Is er nog niet genoeg verboden? Wordt er nog niet genoeg betutteld!!
Ik weet zeker dat een verbod zeker niet gaat werken, de overlast begint al in november terwijl het legale pas de laatste 3 dagen v.h. jaar in de winkels ligt.
En hoe willen ze dat gaan controleren?
Een vuurwerkshow door de gemeente is ook niet haalbaar er zijn niet genoeg mensen om die er bevoegd voor zijn.
Bovendien hoeft er maar 1 iemand met een dronken kop voor de gein een cobra6 of een zwaar zelfgemaakt iets in de menigte te gooien en dan zijn de gevolgen niet te overzien.
Ik zou me er in ieder geval er zeker NIET aan houden!

Back
Bovenaan