Mc Whistle

Heb er 2 tegelijk afgestoken.

1 ging erg snel, 1 ging ergggggg langzaam met veel productiefoutjes. Fluiters kwamen er zelfs niet meer uit openduur.

Persoonlijk vind ik het de 13euro echt niet waard....

Ik vond ze zeker niet verkeerd, maar voor 7 euro meer haal ik liever de Gravity. Dan heb je veel meer 'geweld' in de straat.

iemand nog ervaring met producti evan afgelopen jaar. Als ik zo zie en lees was het jaar ervoor niet al te best. Heb hier wel oren naar nu ik hem hier kan krijgen

Vorig jaar gratis gehad bij mijn bestelling , hij was goed maar of ik er zelf 14,- voor zou neertellen dat niet. Gelukkig ook dit jaar gratis bij mijn kleine 2e bestelling.

Ik heb hem er ook gratis bij gekregen dit jaar. Ik ben benieuwd. Gratis is altijd goed, maar als ze een fluitbak aanprijzen voor 15 euro dan moet het wel wat zijn!

Die van mij ging heel langzaam, eindige heel snel. Op zich een leuk ding. Kreeg hem gratis had er dus ook geen grootse verwachtingen bij. Gratis is hij leuk, voor de adviesprijs van €14,95 is hij veel te duur.

Bijna 500gram ? :bonk:

Beetje flauw om dit aan te halen... ZENA NL had in eerste instantie verkeerde info verstrekt waardoor er bijna 500gr. kruit (ik dacht 488gr.) in de Startpost stond. Ik heb toen contact met ZENA NL gehad waaruit bleek dat het geen 500gr. maar 188gr. moest zijn. Dat zie je ook terug op pagina 1 van dit topic bij post #8: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?37105-Mc-Whistle&p=675409&viewfull=1#post675409

Toen Reverser zijn reactie plaatste stond er dus nog bijna 500gr. in de Startpost.

Back
Bovenaan