Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Iemand nog enig idee waar deze te koop zijn.
Erg jammer dat deze uit zijn. Toch twee 500- grammers voor €35,-. Waar krijg je dat nog voor dat geld nou?![]()
Serius Blizz van magnum zijn volgens mij dezelfde.
Dat is helemaal correct. Dus als iemand deze zoekt, dan kijk maar even bij een Magnum dealer.
Dat zijn anders hoor.
Hier nog een filmpje van afgelopen jaar. Leuk, maar ook niet meer dan dat. Ze zijn me ook niet heel erg bijgebleven dat zegt dan meestal genoeg.
Maar wat wil je voor €17,50 per stuk? En het zijn ook nog eens dingen met (bijna) 500 gram.
Bovendien had je duidelijk last van de wind.
In de randsteden krijg je voor €17,50 bijna niets, dus imo geen slechte prijs/kwaliteit verhouding. Wel jammer dat ze eruit gaan. Wat zou de reden zijn?
Maar wat wil je voor €17,50 per stuk? En het zijn ook nog eens dingen met (bijna) 500 gram.
Bovendien had je duidelijk last van de wind.
In de randsteden krijg je voor €17,50 bijna niets, dus imo geen slechte prijs/kwaliteit verhouding. Wel jammer dat ze eruit gaan. Wat zou de reden zijn?
Heb dit jaar van mijn dealer de 2020 batch meegekregen en het moet gezegd worden; wanneer deze dingen goed gedroogd zijn, zijn de klappen en effecten een aanradertje. Zelfs met ~ 5BFT (Windy) een mooie spreiding en goede burst! Jammer dat ze uit het assortiment gaan, want €35,- voor 2 "bijna 500- grammers" van 25mm, 20 schots is een goede prijs.