Mayhem [Box]

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: FSB-150-B
Artikelnaam: Mayhem
Bruto Gewicht: 8000 gram
Netto Kruitgewicht: 1905 gram
Aantal Schoten: 150 (3x 40, 1x 30
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: € 147.50 (2016)
Kartoneenheid: 4/1

O.a. te koop bij: EvolutionVuurwerk.nl

25 mm

FFP-150-B_Mayhem_3d.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze ziet er ook goed uit zeg, mooie effecten, verschillende schietrichtingen nu nog een mooie prijs en dan is het plaatje compleet.

Die fanshapes lanceren/bursten echt lelijk asynchroon.

Deze versie is opgemaakt daar door omstandigheden de 1e versie bij een collega was opgenomen.
Daardoor hebben wij aangegeven hetzelfde product met aangepaste effecten te willen hebben.
Daar dit vrij kort dag was hebben ze de aandacht even bij de effecten gelegd en niet zozeer het tempo etc.
Dit zal echter wel verfijnd worden.

gr
Evolution Fireworks

Wauw! Wat een machtige box zeg. Ik betwijfel alleen zeer of dit in de productie versie behaald kan worden. In ieder geval 1 om in de gaten te houden :D

Deze gaat bij mij ook zeker op de wenslijst, mooie box dit.
Effecten waren groot, burst hard en erg sierlijk.

Mooie bak, alleen wat ik niet begrijp Marchel is dat je kiest voor een cakebox-naam van een concurrent die er al een aantal jaren is (Mayhem van ZENA). Niet alleen verwarrend maar daardoor wordt mogelijk ook de suggestie gewekt dat je op andermans succes wil/moet liften terwijl dat in mijn ogen helemaal niet nodig is. Just my thoughts. Keep up the good work!!

Mooie bak, alleen wat ik niet begrijp Marchel is dat je kiest voor een cakebox-naam van een concurrent die er al een aantal jaren is (Mayhem van ZENA). Niet alleen verwarrend maar daardoor wordt mogelijk ook de suggestie gewekt dat je op andermans succes wil/moet liften terwijl dat in mijn ogen helemaal niet nodig is. Just my thoughts. Keep up the good work!!

Helemaal niet bij stil gestaan.
En de mensen die mij kennen zullen je zeggen dat ik niet(Absolut niet) op andermans succes teer of zal teren en hebben dit ook echt niet nodig!
En er zit ook wel een behoorlijk verschil in naam van importeur lijkt mij.
Wij proberen altijd unieke stukken/items te importeren en daarom ontwerpen we zoveel mogelijk van onze items zelf.
Dat er toevallig een keer een bestaande naam gebruikt word is kan gebeuren.
Weet je hoeveel items er op de markt zijn?:p

gr
Evolution Fireworks

Ik denk dat dat ook zo is Marchel, maar Erwin heeft wel een punt, al zijn er veel producten met dezelfde naam op de markt.
Toch kan ik me voorstellen, dat ook jij als importeur met een premium box op de markt, niet per se geassocieerd wil worden met een product dat qua uitstraling minder premium is.

Dit is het resultaat van een simpele zoekopdracht:
Click

mayhem is een naam dat je op wel meer artikelen zult vinden lijkt mij, een engels woord dat zich ideaal leent om vuurwerk mee te omschrijven.

Wellicht dat ik allebei de mayhem's in de collectie heb dit jaar :p en dan lekker na elkaar afsteken haha

Helemaal niet bij stil gestaan.
En de mensen die mij kennen zullen je zeggen dat ik niet(Absolut niet) op andermans succes teer of zal teren en hebben dit ook echt niet nodig!
En er zit ook wel een behoorlijk verschil in naam van importeur lijkt mij.
Wij proberen altijd unieke stukken/items te importeren en daarom ontwerpen we zoveel mogelijk van onze items zelf.
Dat er toevallig een keer een bestaande naam gebruikt word is kan gebeuren.
Weet je hoeveel items er op de markt zijn?:p

gr
Evolution Fireworks

Het is ook zeker geen "aanval" ofzo hoor, ik weet juist dat jij dit niet zo bedoelt en/of bedacht hebt. Daarom schreef ik ook "Niet alleen verwarrend maar daardoor wordt mogelijk ook de suggestie gewekt dat je op andermans succes wil/moet liften terwijl dat in mijn ogen helemaal niet nodig is."

Het valt me gewoon op dat regelmatig namen opnieuw gebruikt worden en dat maakt het er voor de consument en de winkelier niet altijd even makkelijker op. In de "maakindustrie" is één van de eerste dingen die gedaan wordt bij het kiezen van een naam voor een nieuw artikel de check of de bedachte naam niet al bestaat. Natuurlijk ook uit oogpunt van rechten, maar ook om verwarring bij de consument te voorkomen. Binnen het vuurwerklandschap is daar kennelijk veel minder oog voor, getuige de vele artikelen die dezelfde naam dragen bij verschillende importeurs. Persoonlijk vind ik dat een gemiste kans, je ontwikkelt unieke artikelen laat die dan ook herkenbaar zijn door een unieke naam. En dat doe je veelal ook dus dat zit verder wel goed.

Again, just my thoughts! Doe ermee wat je ermee wil doen! :wink:

valt niks op deze bak aan te merken .
het is een hoop geld misschien maar hij is het wel waard hoor .
super ding :thumbsup:

Back
Bovenaan