Mayhem [Box]

Om eerlijk te zijn vind ik dit naast die oude snowstorm een van de beste boxen van Evo. Hij duurt lekker lang en gaat echt niet vervelen. Mooie grote en ook sierlijke effecten. Hoop deze ook nog ergens tegen te komen komend jaar!

Hele mooie box dit. Had hem volgens mij voor 80 euro en dat was bij dubbel en dwars waard! Wordt ie dit jaar misschien niet meer verkocht? Dat maak ik een beetje op uit de reacties hier namelijk. Zou erg jammer zijn

Hele mooie box dit. Had hem volgens mij voor 80 euro en dat was bij dubbel en dwars waard! Wordt ie dit jaar misschien niet meer verkocht? Dat maak ik een beetje op uit de reacties hier namelijk. Zou erg jammer zijn
Hij staat niet op de uitlooplijst van vorig jaar :). Dit jaar, geen idee.

Ook deze topper ging de lucht in, en hij hield zich goed ondanks de wind. Dit was de testdoos voor de locatie voor op veld.

Ook nog 1 van kunnen bestellen :D

Nooit gehad deze dus ben erg benieuwd, ziet er op de filmpjes in ieder geval goed uit .

Dit is een 25mm cakebox toch ?

Dit is nou de echte oude Evolution kwaliteit zoals we die nog kennen, heb deze gisteravond op een rustig moment afgestoken rond 22.00 uur :

Wat een box is dit zeg, echt van genoten !

Back
Bovenaan