Mayhem [Box]

Zojuist een losse cake afgestoken, cake B, heerlijke rambak. Helaas wel bij het reservelontje aangestoken, maar dat mag de pret niet drukken. Wel een puntje van kritiek: ik miste die mooie knetterende sterren die je in het China filmpje wel ziet

mee eens dat ,dat niet geheel overeen komt vind dit ook de minste cake van de 4

Cake 1 viel wat tegen kwam ook door de mist rode/blauwe sterren waren nauwelijks zichtbaar soms.
Cake 2 deed het erg goed bij mij zelfde als op filmpje hierboven met name de cracking palmstaarten zeer mooi effect !
Cake 3 (waaier) de gouden palmen waren geweldig hier zou ik graag een waaier cake van willen zien volgend jaar met puur gouden palmen want die waren mooi !!)
Cake 4 (finalecake)Lekkere rambak prachtige rode blinkers afgewisseld met gouden palmen en daarna de mooie finale. Enige minpunt de 3 salutes deze mogen wel wat harder.

Alle 4 hadden grote en harde burst( we stonden wel vlakbij).
Filmpjes volgen nog :)

Cake 1 Heel mooi sierlijk goud en blauwe sterren, topper.
cake 2 Tja effecten niet super groot en vond hem lichtelijk tegenvallen.
cake 3 Haha zeer dikke waaier en de complete lucht was dik goud, tempo en alles was helemaal het einde.
cake 4 Ik houd ervan een beetje variatie. Dus eerst weer een paar schoten I-shape en hoopte daarna op een zeer strakke V-shape zoals op het filmpje. Helaas werd eerst een salvo naar rechterkant gelanceerd waarna pas een salvo de linkerkant op ging. Een cruciale schoonheidsfout wat mij betrefd. Finale schot was wel weer geweldig en grappig dat ik een aantal keer lees dat de ti-salutes niet harder waren dan de rest, maar bij mij kwamen ze er echt dik bovenuit (harder mag natuurlijk altijd:D).

Erg mooie box hoor ! alleen jammer van het doorlonten idd, ze kwamen niet lekker uit.
Maar petje af voor evo. samen met Witte voor mij het beste vuurwerk wat ik gehad heb dit jaar!
Volgend jaar zeker weer.

Lag nog in mijn werkkamer niet kunnen afsteken. Heeft een leuke plekje gekregen boven op een kast.

Deze box was een klein beetje een teleurstelling en dan vooral door de prijs.
Het was een mooie box, maar doorlonten was drama (helemaal voor een gewone consument) en de effecten kwamen te hoog.

Heb het gefilmd, maar door de mist staat hij er niet goed op. Zal de film later even uploaden.

Wat een top bak!
complimenten!!!!!!!
cake 1 lekker beginnen mooie opwarmer
cake 2 jammer dat die crackling staarten zoals op het filmpje er niet in zaten
cake 3 wat een top waaier cake! mooi gevulde lucht.
cake 4 jammer dat tie eerst links en daarna rechts zijn V shape deed en niet tegelijk.
zou graag 2x3 schoten links en rechts tegelijk zien schieten.

hoogte en grote van de effecten waren erg goed! prijs van rond de 120 euro is ook top! volgend jaar komt tie er zeker weer.

1e 2cakes gingen wat hoog.
De laatste 2 cakes maakte deze box..
Deze komt er volgend jaar weer in!!

Hele mooie box. Wel twee opmerkingen:
- Doorlonten was een uitdaging door verkeerd geplaatste lonten.
- Effect van tweede cake, met de crackling sterren zat er niet in. Daar kocht ik hem eigenlijk voor.

Wanneer ik een box koop met een adviesprijs van 147 euro dan verwacht ik wel een perfecte box zoals deze verkocht is, dus niet met deze twee punten.

Hele mooie box. Wel twee opmerkingen:
- Doorlonten was een uitdaging door verkeerd geplaatste lonten.
- Effect van tweede cake, met de crackling sterren zat er niet in. Daar kocht ik hem eigenlijk voor.

Wanneer ik een box koop met een adviesprijs van 147 euro dan verwacht ik wel een perfecte box zoals deze verkocht is, dus niet met deze twee punten.

Het doorlonten probleem is waarschijnlijk gekomen dat men deze in eerste basis 2 om 2 zou verpakken en dit later is aangepast naar een rij van 4.

Het andere punt neem ik mee in het overleg.

Gr
Evolution Fireworks

Achteraf gelukkig deze box om 21.30 de lucht ingejaagd. Hierdoor heb ik hem aardig kunnen filmen. Gekocht in de voorverkoop voor 117,50 euri. Ondanks een productiefoutje in cake D toch bijna 2 minuten kijkplezier gehad. Voor deze prijs een absolute aanrader.

Back
Bovenaan