May-Day

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: P101
Artikelnaam: May-Day
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 19 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 30mm
Kooi/zonder kooi: ...
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € 36,95
Voorverkoopprijs: €...

Wij danken Hello Fireworks voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zeker een mooie cake op dit filmpje. Echter wie gaat Hello Fireworks verkopen, aangezien het om een collectie voor bepaalde vuurwerkwinkels gaat?

Prima cake. In mijn ervaringen houden cakes met blink zich altijd goed staande met grote boeketten.

Echter wie gaat Hello Fireworks verkopen, aangezien het om een collectie voor bepaalde vuurwerkwinkels gaat?

Is dat zo? Is daar al iets over bekend? Ik hooo dat dit merk hier in het noordoosten wel verkrijgbaar gaat zijn.

Zit op adres van Katan, en zitten omlabelingen tussen (of veel? Allemaal?). Vraag is qua betrouwbaarheid wie import en logistiek doet; is dit weer een Caff dingetje, met de heren van Katan of zonder, of die laatsten die los van Caff weer zelf importeren/distribueren? Ik vermoed weer een samendingetje, en overlap met beider (voormalig) assortiment. Doe de puzzel maar lekker, ik ben voorzichtig en kijk grotendeels de kat(an, haha) wel uit de boom

Voortbouwend op de reeds/nog aanwezige klantenbasis, en uitgaande van dezelfde financiële aantrekkelijkheid, zou verkrijgbaarheid geen probleem moeten opleveren.

Echt benieuwd hoe deze op de straatfilm gaat zijn. In potentie op de lijst voor volgend jaar.

Ik had er naar gezocht maar kon het niet vinden, maar tnx voor de info! Misschien dan toch maar dit jaar mee pakken.

Ja, ik ook.. Ik was echt in die veronderstelling maar wat klapt dit ding er goed op! Ik echt mooi spul.
Moet zeggen dat Hello fireworks tot nu toe verrast heeft met de kwaliteit van hun producten. Als de 20 mm bakken ook goed zijn dan heb ik nog wel wat wensen ( Berlin en de Barcelona }

Geweldig dat slow-motion crackling. Hello volgend jaar toch maar eens goed in de gaten houden!

Beduidend minder dan op de productfilm, maar alsnog goed wat betreft burst, boeketvorm- en grootte. De blinkerboeketten hadden wel een stuk voller gemogen.

Back
Bovenaan