Maxipijl met Fluit en Crackling

ruben89

VWC lid
Hier als toevoeging op de Maxipijltjes:

Dynasty-%25Maxi%25pijl%25Fluit%25en%25Crackling.JPG

Filmpje van mij: http://nl.youtube.com/watch?v=XrA1UaxO59Y

Ik heb deze dit jaar ook gehad. En ze waren leuk. Een redelijke fluit en weinig crackling, maar desondanks vond ik ze een stuk leuke om af te steken dan normale babypijltjes.
Het lontje zat er echt LOS in, vandaar heb stukje plakband.
:bye:

Ik vind deze pijltjes ook een stuk leuker dan 'gewone' babypijltjes. Deze zijn én van betere kwaliteit én gaan minder snel vervelen!

Ik vind deze pijltjes ook een stuk leuker dan 'gewone' babypijltjes. Deze zijn én van betere kwaliteit én gaan minder snel vervelen!

Ben het helemaal met je eens, dat komt vooral door de combinatie fluit en knal of fluit en crackling.
Bij mij gingen de andere babypijltjes ook echt alle kanten op deze ook maar dat was in de lucht, vooral de babypijltjes knal vind ik gevaarlijk:shocked:
Ze gingen omhoog en ze knalde vaak op gezichtshoogt eentje knalde nog geen halve meter van me vandaan dan schrik je hoor als je dat niet weet maarja na 10 minuten merkte ik er niks meer van.

Ik had dit jaar twee pakken aangeschaft. Ik vond ze erg leuk. Ze hadden een betere fluit dan de normale 'kartonnen' fluitpijlen. Van de crackling was weinig te merken. De ene knetterde wel, de andere gaf geen of één knetter. De fluit was helaas wel van erg korte duur. Maar vergeleken met de andere fluitpijlen zijn dit wel de betere. Maar alsnog niet te vergelijken met de bekende Flittering Wisle Rockets van Diamond Collection.

Ik heb nu nog een hele verpakking (144 stuks) over.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
Hier even een filmpje die ik gemaakt heb. Had 3 pakken gekocht heb er nog 1 over had ook de liliput pijltjes fluit/knal ik weet zeker dat daar flash inzat want knalden aardig hard.:D

Ik kon me niet inhouden en heb er daarnet een paar afgestoken. Ik stond echt verbaasd hoe goed ze eigenlijk waren. Ze gingen voor de verandering goed omhoog met een redelijke fluit. En wat een crackling kwam er van af zeg! Niet vijf kleine knettertjes, maar toch zeker vijftien ofzo. Echt toffe dingetjes :)

Ik kon me niet inhouden en heb er daarnet een paar afgestoken. Ik stond echt verbaasd hoe goed ze eigenlijk waren. Ze gingen voor de verandering goed omhoog met een redelijke fluit. En wat een crackling kwam er van af zeg! Niet vijf kleine knettertjes, maar toch zeker vijftien ofzo. Echt toffe dingetjes :)

dat kan misschien komen omdat je ze 1 jaar hebt laten staan en dat ze lekker "droog" zijn geworden. en we weten het, hoe droger het vuurwerk hoe beter de kwaliteit.

Ik had maar 1 pakje genomen dit jaar (144) en dat heb ik goed gedaan. :p
Wat gaan die dingen toch vervelen zeg! vandaar daarna maar allemaal in 1x weggejaagd en toen kon ik ze nog wel waarderen. :)

Ik heb al een pak baby fluit pijlen besteld maar deze lijken me toch ook wel erg leuk. Dus ik denk dat ik van deze ook nog maar ene pakje mee neem bij een andere winkel hier, die Wolf verkoopt. Je heb er dan gelijk weer 144 maargoed, heb nog een babypijlenrekje staan en dat komt dus wel goed van pas bij deze leuke knetter pijltjes...

Deze heb ik vele jaren gehad ondanks de hoge prijs van €4,00 of €4,50 (herinner het mij niet meer goed).

Twee jaar terug nog een pak gehad die achteraf rommel bleek; van de twaalf per zakje gingen er gemiddeld maar 4 af, de rest kon ik weggooien. Op 144 stuks een grote zonde dus, zeker voor die prijs.

'T zijn toppijltjes voor tijdsverdrijf, maar dat ik er weer 144 stuks van moet, dat niet nee.

Back
Bovenaan