Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dit jaar in de collectie. Benieuwd naar! Lijkt best een populaire box als ik het zo zie in alle shops, maar relatief weinig beeldmateriaal / gesprek erover.
Zag dat er nog geen volledig straatfimpje was. Hierbij dan maar want deze is echt ondergewaardeerd of nog te onbekend als je het mij vraagt. Laatste jaarwisseling geschoten, stond hier toen wel veel wind maar houdt zich goed. Vond dit één van de toppers van de avond. Werd ook wel goed ontvangen. En let niet op ons haha
Oja, vergeten te melden. Staat aan het begin een klein bakkie naast met voornamelijk tails uit Duitsland.
Mooie gevarieerde compound. Met name de ghost effecten met die magnesium go-getters (of hoe dat effect ook heet) vond ik erg gaaf. Sommige stukken vielen de boeketten wel wat klein uit, maar dat kan ook door de harde wind gekomen zijn.