Maximizer

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 6858
Artikelnaam: Maximizer
Bruto Gewicht: 24.000 gram
Netto kruitgewicht: 3.416 gram
Aantal schoten: 301 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: In deze unieke doos zitten 301 (*driehonderd-en-een!!!) shots met uitsluitend mooie visuele vondsten, gecombineerd tot een oneindig gave show! Het plezier straalt ervan af!
Tijdsduur: 125 seconden
Tube diameter: 25mm
Kartoneenheid: 1/2/4
Adviesprijs: €249,95
O.a. te koop bij: Vuurwerkland.nl

6858-Maximizer-kopiëren.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

De eerste paar schoten net als de Mania Mei Tai Tailgate. Blijft een bijzonder stukje vuurwerk! Hopelijk volgend jaar echt een losse box ervan. Must have!!

De eerste cake vond ik zozo. De kleuren waren mooi helder. Een enkel momentje dat het iets rommelig overkwam. Verder prima doos. De diversiteit aan effecten is echt een dikke plus.

Dit was toch wel een verassing...echt mooie compound. Beter dan Triple X die ik ook had. Vergeleken met F4 blokken zoals Hidden Treasure etc
Deze is echt goed..net zoals Break Out...snel tempo..rambak...harde burst..lijkt wel 30mm...sierlijk....een topper!

Erg goede en tot nu toe ondergewaardeerde bak! had hem in oktober voor 175. Voor 87,50 per box zeker de moeite waard. Opvallend kleine doos. Slechts de helft zo hoog als de triple X bijv. 7 cakes 25mm alleen de eerste is 20mm. Dikke burst originele effecten, die echt van goede kwaliteit zijn.
Had ook 2019 triple X, 4x mix compound, Immortal gold etc. En deze vond ik toch het meest spectaculair. Door het tempo en de kwaliteit van de effecten ondanks de stevige wind. Helaas is de video van de eerste doos mislukt. Dus alleen box 2 op video en de cameravrouw draaide ook nog de telefoon. Hierboven is een video van alleen box 1. Dus vullen we elkaar mooi aan. Geeft toch een totaal indruk.

Back
Bovenaan