Maxer [Uitloop]

Blitzzz

VWC lid
490_gr.jpg

Artikelnaam: Maxer
Effect: Nieuw! 12 pijlen van de hoogste kwaliteit.
Adviesverkoopprijs: 29,95 euro

Laatst bewerkt:
Maxer

1x Gold willow
2x Silver blink willow
2x Brocade crown
2x Blue peony w/silver blink
2x Lemon coconut w/red blink
3x Silvers crackling flowers

www.isandra.nl
Cees

Gister 1 van de kleinsten afgestoken, in 1 woord geweldig :) De kleinsten bevatten 15 gram, en dit loopt in het pakket op tot 40 gram. ;) Ik zal waarschijnlijk vandaag nog wel meer details toevoegen.

Nog verdere ervaringen? Ben wel benieuwd.

Ik heb dit pakket ook gehad en was er zeer tevreden over. Meestal is het bij broekhoff zo dat de kleine pijlen mooi zijn en de grote een aanfluiting, maar dat was bij dit pakket zeker niet zo. Alle pijlen waren mooi en de effecten bleven ook nog even hangen. Voor die 29.95 is dit echt een toppakket.

Geweldig! Ik heb alleen deze nog maar afegstoken: Lemon coconut w/red blink en hij was echt mooi. Ik kan er nog geen uitspraak over doen over het gehele pakket maar heb er wel een goed gevoel over :)

Mooie pijltjes, heb het hele pakket mogen bewonderen alhoewel sommige in de mist voorbij gingen. Toch nog mooie shots gehad!

Ziet er niet verkeerd uit voor die prijs. Helaas zie je maar een pijl natuurlijk en weet je niet welke maat.

ik heb gateway vorig jaar gehad, ook van crown en dan betaal je voor een tientje meer voor twintig van dit soort pijlen, maar ik vind dat deze pijlen echt dik het geld waard zijn

Back
Bovenaan