Masterbsc1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hahaha..:D

Ik had 2 dagen terug een matten film gemaakt maar op 1 of andere manier krijg ik hem ( weer ) niet ge-upload. Probeer me best te doen jongens! De eindejaarsvideo moet ik ook nog ( even snel..:p ) in elkaar flansen en dan zet ik hem hierzo!

Ik had beloofd verhalen te gaan schrijven in dit topic de laatste paar dagen, maar dat is er jammer genoeg niet van gekomen.

Heu, leuke filmpjes nogmaals, maar dacht dat je juist het tempo ging opvoeren aan het eind van dit jaar :p
Heb nu de afgelopen 14 dagen maar 2 filmpies zien verschijnen :) :p

Klopt, heb weinig tijd gehad op iets te uploaden. Plus zoals je leest heb ik altijd moeite om mijn filmpjes op youtube te krijgen.

Nogmaals, ik wacht af op Ruben of een andere moderator die toestemming geeft om heksenkringen te posten, dan heb ik nog een stel leuke filmpjes voor jullie..:)

Klopt, heb weinig tijd gehad op iets te uploaden. Plus zoals je leest heb ik altijd moeite om mijn filmpjes op youtube te krijgen.

Nogmaals, ik wacht af op Ruben of een andere moderator die toestemming geeft om heksenkringen te posten, dan heb ik nog een stel leuke filmpjes voor jullie..:)

Waarom zou dat niet mogen :D ?
Post maar lekker, t'is nog maar 1 dagje namelijk :p

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Veel corsairs tegelijk aan! Gaf een zeer leuk effect. Kost een stuk minder dan bijvoorbeeld een mat en kan een heftiger effect geven.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Geeft een erg goed effect, maar kan ook gevaarlijk zijn.

Heb van deze heksenkring ook een foto nog, maar was vergeten hem toe te voegen aan het filmpje.

Misschien een tip voor vrijdag, als jullie weer met zulke knallers gaan stoken.

Moet niet overkomen alsof ik aan het zeuren ben.
Maar kijk uit voor die auto's, straks vliegt er zown knaller naar een auto toe, en ja dan kan je de schade betalen.

Het is maar een tip.

En ik wil je bedanken voor je filmpjes dit jaar.
Ik heb er van genoten.

Fijna jaarwisseling, jij en de andere!

Moet zeggen dat er zulke knallers uiteraard gestookt gaan worden in mijn omgeving, en dus zeker op film worden vast gelegd. Voor de veiligheid hoef je bij mij niet 'bang' te zijn, want dat staat uiteraard voorop. :)

Morgen alweer de eerste verkoopdag, en zal zeker wat foto's gaan posten van wat ik morgen heb gekocht! Je moet niet denken dat het trouwens de gehele collectie is. Dit jaar kies ik ervoor om elke dag van de verkoopdagen even langs te gaan en wat te gaan kopen:) Dit vind ik sfeervoller.

Een compilatie van Big Spanish Cracker uit 2008. Waren echt dé perfecte knallers: Een keiharde dreun, en ze kostte niks! Betaalde toen voor een pakje van 10 stuks 15 euro.

+ YouTube Video

Een compilatie van Big spanish cracker uit 2009. Waardeloze dingen waren dit. Gingen even hard als een fenix nitraat.

+ YouTube Video

Heb bijna heel me collectie bij elkaar..:D Samen met firecrack-r en nog wat vrienden word dit oud en nieuw ( kwa vuurwerk ) het beste oud en nieuw tot nu toe!!

Dus dat gaat wat beloven voor volgend jaar :thumbsup:

Zie hier een klein eindejaarsvideo van mij, met wat hard knal vuurwerk erop.

Moet zeggen dat het een leuk jaar was, wat ERG snel voorbij ging voor mijn gevoel. Ik heb dit jaar weer veel geleerd, en jullie hebben wat meer kennis gemaakt met mij. Ik was dit jaar erg actief.

Mijn filmpjes topic is meer bekijken dan ik verwacht had. Moet zeggen dat ik het een leuke ervaring vond om mijn filmpjes met jullie te delen, al met al niet eens alle filmpjes laten zien.

Hoop dat jullie een leuk oud en nieuw beleven, en dat volgend jaar ons weer leuke verassingen mag komen brengen! :thumbsup:

Volgend jaar gaat dit topic gewoon leuk en vrolijk verder, moet wel even nadenken of ik een ander topic ervoor open. Mensen bedankt voor het kijken naar al mijn video's , en voor de leuke reactie's hierop! Tot volgendjaar:bye:

+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
Het is wel zo netjes om alle filmpjes nog te posten van de voorgaande jaren. Dit zal uiteraard ook nog gebeurd worden dus een slotje op dit topic is overbodig. Abonneren op mijn youtube kanaal kan dus nog steeds!:D

We gaan er gewoon weer KEIHARD tegenaan dit jaar, en we hoeven ons niet depresief te voelen nu oud en nieuw voorbij is. Blijf het hele jaar gewoon op VuurwerkCrew, ik zal in beide topics van mij leven blazen het gehele jaar door.

Nog een gelukkig nieuw jaar voor iedereen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan