MasterBsc

Sorry , ik moet even wat meederdelen.

Ik zal voorlopig denk ik even niet op VWC zijn en dus ook geen filmpjes posten ( ging de laatste tijd ook best k..lote moet ik wel zeggen met uploaden).

Jaja, inderdaad volgende alweer hier. Ik heb een erg vervelende thuissituatie op meerder gebieden. Mijn relatie van 1,5 jaar is over en een familielid blijkt een enge ziekte ( zegt genoeg denk ik ) te hebben. Ik moet zeggen dat dit 1 van de rotste dag is uit mijn leven ( en deze periode zal dat ook zijn ) en moet dit even kunnen verwerken. Ik was helemaal enthousiast met vuurwerk bezig de laatste tijd, de kriebels waren al flink aanwezig. Maar met dit rot gevoel vind ik het helaas even niet zo leuk.

Ik zal gewoon met oud en nieuw gaan stoken, hoop dat de stress een beetje die dag verloren gaat. Maar ik ben dus even voorlopig 'offline' hierzo. Zal nog wel af en toe gaan kijken. Je kan denken, okee wat boeit mij dat nou? Al die zielige verhalen steeds op VWC, wat heeft dat nou met dit forum te maken? Nou, ik moet zeggen dat ik dit forum niet meer als een simpel forum zag. Maar meer als een plek waar ik even mezelf kon zijn, waar ik met mensen kon discusseren over het leukste wat bestaat! Mensen die ik niet eens ken. Maar wel als 'vrienden' zag, omdat ik gewoon simpel weg aan veel leden ging wennen.

Ik hoop dat ik er snel overheen zal komen, wanneer die dag er is, zal ik weer vollop aanwezig zijn! Deze post voelt ook gewoon goed, kan mijn verhaal toch kwijt ook al heeft het misschien niet echt zin. Het is misschien voor mij een stukje verwerking denk ik zo.

Iedergeval iedereen bedankt!

Is goed men jong
Wij gaan nergens heen dus je vind ons hier :P
Vorig jaar rond deze tijd ging het helemaal niet goed met me maar op 31 december moet je echt ff genieten hoor lekker stoken

Heb nu al 3 x gepost... shame on me.. Kan het gewoon niet laten, sorry. Het is meer een obsessie dit, maar moet toch echt zeggen dat ik nu even minder voel voor het vuurwerk en alles eromheen, dan nog een tijdje terug.

Vind het leuk om reactie's te lezen, helpen me toch met steunen. Nogmaals: Ik ken geen 1 van jullie en jullie mij niet! Maar alsnog zie ik jullie als forumvrienden. Ben regelmatig met sommige hier in contact via een forum, en voel me daar fijn bij.

Bedankt iedereen! Ben af en toe te vinden, maar meer af en toe paar minuutjes. Dat in plaats van fulltime. Als het beter gaat zal ik het zeker melden en vollop weer aanwezig zijn ( niet dat jullie op mij zitten te wachten als persoon ).

Je bent niet de enige hoor. Hier nog een die de laatste tijd niet lekker in zijn vel zit prive/werk etc. Maar het leven gaat door, over 3 weken is het oudjaar en dat is een dag die we zonder zorgen door gaan brengen. De hele dag vol passie met vrienden/familie/freaks stoken:D

Komt allemaal goed kerel

Als het beter gaat zal ik het zeker melden en vollop weer aanwezig zijn ( niet dat jullie op mij zitten te wachten als persoon ).

Die negativiteit over jezelf vind ik nergens voor nodig. Ik vind jou bijdrage aan het forum juist altijd leuk. Je post goede films en gaat een discussie niet uit de weg. Natuurlijk is niet iedereen het altijd met elkaar eens maar we zijn hier toch met zijn allen met 1 ding bezig? Ook al is het allemaal digitaal, dan nog..

Erg vervelend voor je dat het allemaal nu zo uitkomt aan het eind van het jaar in deze feestmaand. Ik hoop dat je jou privésituatie weer snel op een rij hebt. Sterkte er mee!

Back
Bovenaan