MasterBsc

MasterBsc

VWC lid
Hierbij mijn nieuwe topic in 1 , waar ik al mijn beeldmateriaal zal laten zien. Dit bevat echt uren aan beeldmateriaal van vuurwerk dat op oud en nieuw is gestookt.

Dus een kijk van 2008/2009 , 2009/2010 , 2010/2011

Moet er wel bij vermelden dat het meeste vuurwerk dat word afgestoken niet van mij is. Ik ben steeds de camera man die zoveel mogelijk van mijn oud en nieuw wil vast leggen, om op sombere dagen eens lekker terug te gaan kijken. Ik doe dus afstand van het vuurwerk dat er word gestookt dat verboden is in Nederland.

Vragen naar illegaal vuurwerk en/of handel wil ik dan ook uitsluiten, en die berichten gaan gelijk door naar de moderators.

We gaan het dit jaar weer gezellig maken met ze allen, en ik ga tot oudjaarsdag filmpjes uploaden. Dit is VWC only, dus hou dit topic regelmatig in de gaten, je kan de filmpjes op geen ander forum zien!

Hierbij de aftrap :

2010/2011 , ochtend show.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Voor vragen over de filmpjes / producten , stel ze in dit topic en ik zal uiteraard antwoorden. Je mag ook vragen stellen over projecten, om ze zelf uit te voeren. Dit uiteraard met legaal vuurwerk.

Graag je reactie, daar doe ik het voor :D

Geweldige aftrap van een mooie dag zo te zien. Ik ben reuze benieuwd naar de andere films!

Misschien een idee om je promo en die foto die daar staat hierbij te doen.

Ziet er leuk uit als beginpost:p

@ Lesl,

Ja zal even kijken of ik ze hier neer zet. Is een beetje rommelig met Vimeo en Youtube door elkaar vind ik.

@ Ruben,

Ik zou eerlijk gezegt niet goed weten hoe dat werkt! Jammer genoeg. Als een moderator het voor mij misschien kan aanpassen zou het fijn zijn, en anders geen foto:)

Was mijn beste cake die ik had deze jaarwisseling. Harde burst, erg grote effecten en de verschillende shapes erin zijn echt perfect afgewisseld. Er zit ook een goede finale bij. Als je goed luisterd hoor je ooh's en aah's op het einde.

Dat zegt al genoeg:)

Zit al een paar dagen zonder oplader helaas. Er word een nieuwe geregeld en dat zal binnen zo'n 7 dagen zijn. Tot dan komen er helaas geen uploades!

Zoals je gelezen heb ben ik de cameraman. Ik heb de vrasja petarda niet gekocht.

Ze waren ooit te koop bij Zena en Original, maar deze zijn een aantal jaren terug uit de handel genomen. De gene die ze zat te stoken had ze nog van een aantal jaren terug.

Is dit weer een beetje het begin van een regen van filmpjes? Want ik vond je filmpjes van vorig jaar erg leuk.

Back
Bovenaan