omepje VWC Moderator Forumleiding 18 jan 2019 #21 Hele leuke filmpjes inderdaad met mooie artikelen. Thnx .
MasterBsc VWC lid 5 feb 2019 #22 Dit was mijn vooravond ramshowtje. Het bestaat uit 12 x El Titanio 25 tegelijk. Heel de buurt laten weten dat het toch echt oud en nieuw is
Dit was mijn vooravond ramshowtje. Het bestaat uit 12 x El Titanio 25 tegelijk. Heel de buurt laten weten dat het toch echt oud en nieuw is
Torrr VWC lid 5 feb 2019 #23 lekker hahahaha, zou ook een mooie zijn om 5 uur s morgens, net voor het naar bed gaan
MasterBsc VWC lid 5 feb 2019 #24 Torrr zei: lekker hahahaha, zou ook een mooie zijn om 5 uur s morgens, net voor het naar bed gaan Klik om te vergroten... Mooi ideetje voor dit jaar! Om de avond af te sluiten een karton Dum Bum 16 de lucht in jagen..
Torrr zei: lekker hahahaha, zou ook een mooie zijn om 5 uur s morgens, net voor het naar bed gaan Klik om te vergroten... Mooi ideetje voor dit jaar! Om de avond af te sluiten een karton Dum Bum 16 de lucht in jagen..
Torrr VWC lid 5 feb 2019 #25 MasterBsc zei: Mooi ideetje voor dit jaar! Om de avond af te sluiten een karton Dum Bum 16 de lucht in jagen.. Klik om te vergroten... Ik heb dit vorig jaar met de partyraiser gedaan om 04.00. Ik zag toch wel weer wat verlichtte ramen na afloop
MasterBsc zei: Mooi ideetje voor dit jaar! Om de avond af te sluiten een karton Dum Bum 16 de lucht in jagen.. Klik om te vergroten... Ik heb dit vorig jaar met de partyraiser gedaan om 04.00. Ik zag toch wel weer wat verlichtte ramen na afloop
MasterBsc VWC lid 19 nov 2019 #26 Klein projectje gemaakt. Met 2 x de Return of the Pheonix en 2 x Venom box ( halverwege versneld )