Master box

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1589
Artikelnaam: Master Box
Netto kruitgewicht: 1500 gram
Aantal schoten: 168 schoten
Effectomschrijving: Ja deze compound is inderdaad masterlijk! Deze kenmerkt zich door een hoog tempo en een finalecake waar iedereen het in januari nog over heeft!
Max. tube diameter: 20mm
Adviesprijs: € 119,00, vvk € 109,00
O.a. te koop bij: Vuurwerktotaal.nl

1589-Master-Box-right-kopi%C3%ABren.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Vuurwerktotaal voor deze informatie.e.

Laatst bewerkt door een moderator:
Prima product in mijn ogen wat het goed gaat doen voor een doornee 'papa met zoon'- klant die voor zo'n 100 euro een grote doos wilt met veel schoten en goede effecten. Je ziet wel dat er 56 schoten in een cake verwerkt zijn doordat de effecten wat klein ogen maar door het rappe tempo toch goed uit de verf komen.

Heerlijk tempo heeft deze nieuwe compound cakebox. En ook leuk dat er eens een andere finale is bedacht. Hierbij mijn filmpje gemaakt bij de Vuurwerktotaal Winkeliersdemo 2018:

Zijn er geen cakes op markt die zulke salvo fluiters eruit spuugt.
Die maken een finale projectje zo af hè

Pfff losse cake van die fluitcake zou een eerste klas topper zijn! Hopend dat i ooit los op de markt komt. Voor nu helaas...

Deze net de lucht in geschoten. Filmpje komt later. Absoluut een dikke bak. De laatste cake is wel een knaller. Vond alleen de eerste twee toch wel iets tegenvallen.

Deze toch onderschat toen ik de tubes zag, maar deze cakebox mag er zeker wezen! Vooral de fluits en de finale, bijzonder en mooi! Filmpje komt morgen

Deze toch onderschat toen ik de tubes zag, maar deze cakebox mag er zeker wezen! Vooral de fluits en de finale, bijzonder en mooi! Filmpje komt morgen

Dit zelfde had ik ook, deze geschoten in de voor avond. De gedachte was, rustig bakje maar dat was zeker een ander verhaal. Eigenlijk zijn alle hff bakken zeer bruut!

Back
Bovenaan