Massive [Compound] *Nieuw 2024*

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 06450
Artikelnaam: Massive
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 844 gram
Aantal Schoten: 40 schoten
Effectomschrijving: Massive the Aggressive: zo begint ie in ieder geval! De eerste rij schoten knalt in een lekker tempo omhoog. En daar aangekomen weet je dat je een toppertje te pakken hebt hoor! Prachtige effecten, prachtige kleuren een muur van vuur. Als deze waaiercake verder gaat komt hij even tot rust zodat jij nog beter kunt genieten van al dat moois dat de Riakeo Massive jou te bieden heeft. De kleuren zijn massief mooi uitgewerkt en de effecten vullen de lucht compleet. Afsluitend is er uiteraard ook nog even een spectaculaire finale die meer dan Riakeo-waardig is. Wat een bak, zorg dat je hem meepak!
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Kooi/ Geen kooi:
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €109,50
Voorverkoopprijs: €99,95

O.a. te koop bij: www.vuurwerkplanet.nl

Massive.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Aangeschaft voor €70. Als het in de buurt komt van de productievideo vind ik het dat zeker waard. Prachtig finale ook.

Prachtige finale idd maar verder absurd duur voor 40 slappe knallen en boeketten die met het minste zuchtje wind waarschijnlijk flink verwaaien…

Ik vind dit eigenlijk wel een hele gave doos. Maar die achterlijke prijs weerhoudt mij er nog steeds van hem te bestellen..

Mooie heldere kleuren, maar verder geen blijvende indruk.
Schoot veel te traag, tot aan het saaie toe. Boeketten waren ook magertjes.

Vond dit een hele mooie doos. Het wat langzamere tempo vond ik juist heel prettig. Zo kwamen de spinners en boeketten goed tot hun recht. Salvo's daarna waren erg dik, alleen het lanceergeluid al. Finale rij werkelijk prachtig! De wind blies het goud snel weg helaas, maar de hangtime was heel goed. Goud kwam 3 straten verderop nog terecht op de daken.

Voor een leuke prijs (€70 ong) is dit voor volgend jaar zeker weer een goede optie!

Back
Bovenaan