Mascleta's/shows Fallas 2020!

Fallas Valencia 2020. Mascletà Viernes 6 de Marzo 2020. Pirotecnia Alpujarreña

Aantal filmpjes en reacties verwijderd. Waren films van 2019, zo houden we het hier overzichtelijk en over 2020

Hierbij de show van gisteravond. Helaas liet men de stellage met de mascleta vertical eerder die avond zakken, van horen zeggen waaide het te hard. Maar de rest van de show kon wel gewoon doorgaan.

Fallas Valencia 2020. Mascletà Vertical 2020 Amstel La Marina Valencia, Ricardo Caballer RICASA

Beelden zijn van Vivir la pirotecnia

Deze is ook dit jaar weer magistraal, je zou hier bijna even voor op en neer vliegen he!

Hierbij 2 video's van mij.

De eerste is de show van Ricasa in de haven, deze show was voor mij de reden om naar het openingsweekend te gaan. Helaas geen verticaal wat ik enorm jammer vond maar zei mijn vriendin: "Dan gaan we volgend jaar toch weer" omdat ze aandringt volgend jaar dus weer het openingsweekend erbij!!

De tweede video is de mascleta om 08:00 uur op plaza ayuntamiento.
Deze was erg hard en leuk om een keer mee te maken zo vroeg op de dag, je komt 5 minuten van te voren aan en je staat vrijwel vooraan.

Fallas Valencia 2020. Mascletà Nocturna Sábado 7 de Marzo 2020. Pirotecnia Tomás

Laatst bewerkt:
Fallas Valencia 2020. Mascletà Domingo 8 de Marzo 2020. Pirotecnia Martí (Reyes Marti)

Laatst bewerkt:
Fallas Valencia 2020. Mascletà Lunes 9 de Marzo 2020. Pirotecnia del Mediterráneo

Wellicht een gek idee,maar is het niet handiger om de filmpjes alleen in een fallas movie draadje te plaatsen ?
Desnoods met subtopics per jaar.
Houd dit draadje dan voor info/tekst berichten omtrent Mascleta's/shows Fallas 2020.
Nogmaals het is maar een sugesstie :)

Wellicht een gek idee,maar is het niet handiger om de filmpjes alleen in een fallas movie draadje te plaatsen ?
Desnoods met subtopics per jaar.
Houd dit draadje dan voor info/tekst berichten omtrent Mascleta's/shows Fallas 2020.
Nogmaals het is maar een sugesstie :)

Maar daar is juist dit topic voor. Enkel met shows voor Fallas 2020. Voor overige jaren zijn er ook topics aangemaakt. Of begrijp ik je nu verkeerd?

Maar daar is juist dit topic voor. Enkel met shows voor Fallas 2020. Voor overige jaren zijn er ook topics aangemaakt. Of begrijp ik je nu verkeerd?
Zat nog vast aan de dingen die op de 6e zijn gecorrigeerd omdat het ontspoorde :bonk:
Mijn excuus,heb ook teveel te doen de laaste tijd voor 1 persoon :frusty:

Back
Bovenaan