Mascleta - scheveningen

Was geweldig...
Hier mijn filmpje vanaf de duinen..
Helaas het begin er niet op maar wel het einde.. :-)

keihard, beter als bree.
Dit was een echte valenciaanse, echt keihard, zoals al meer vermeld, klapperende trommelvliezen, echt geweldig, fallas sfeertje kwam weer helemaal naar boven, vooral met de groep waarmee we vorig jaar fallas doorgebracht hebben die ook aanwezig waren :D

Ook 112 is blijkbaar gebeld volgens TV west :

"Veel mensen behoorlijk geschrokken van het zware vuurwerk met snelopeenvolgende dreunen. Mensen gingen geschrokken buiten kijken en belden 112',* twittert ANP-fotograaf Bob van Keulen. En chef marketing van gemeente Den Haag Ernst van de Berg schrijft op Twitter: 'Ik hoorde het in Mariahoeve. De stoelen thuis staan te beven van de schrik.' Fractievoorzitter van het CDA Danielle Koster twittert: 'Nou mensen, die boze geesten zijn nu echt wel weg bij Zuiderstrandtheater! Succes op deze mooie plek!"

Bron TV West

Wanneer men te lui is om de nieuws sites te bekijken uit de regio dat moet men niet klagen, het is een aantal keren aangegeven. Verder gaat er een luchtalarm af wanneer het echt menens is, maar neen ze gaan klagen op twitter...

Heerlijke Mascleta, niet gedacht, dus die 3 uur heenrijden en 2,5 uur terug waren niet voor niets, hopelijk gaan we dit vaker zien in Nederland:

Zelf niet gezien, wel gehoord daar ik aan het werk was in Scheveningen. Heerlijke dreunen hoor. Stukje Valencia in eigen land. Hoop dat hier nog veel meer van gaat volgen!

Ik zeg stop met het 'vuurwerkfestival' en zet een mascletà competitie neer. Desnoods in de avonduren!

Wauw, dat ziet er goed uit! Boven verwachting! Mogen ze inderdaad wel vaker doen
Jammer dat ik gister niet kon ;(

Beter laat dan nooit, hier dan ook nog mijn beelden van gisteravond, wat een ontzettend mooi spektakel!
Ben dit jaar ook voor het eerst in Valencia geweest en wist stiekem dus wel een beetje wat ik kon verwachten. Toch was ik positief verrast over de hoeveelheid en hardheid, meer dan ik dacht :D
Hier willen we zeker meer van zien in NL!! Dream Fireworks en allen die dit mogelijk gemaakt hebben: Bedankt!

Jwtjuh :bye:

wow wat een geweld. ik zie de spaanse mascletas weleens voorbij komen en weet dus wel dat het losgaat. maar dit in eigen land zou meer gedaan moeten worden. helaas zie ik dit topic te laat, anders had ik wel gaan kijken. top gedaan zeg.

Helemaal te gek was het om mee te maken, het was mijn eerste mascleta ( nooit bij Fallas geweest ) en ik moet zeggen dat het naar meer smaakt en dat ik nu meer kan begrijpen van de enthousiaste reacties bij alle Fallas topics en filmpjes. Volgende stop voor mij dan toch maar een keer Valencia :wink:
Filmpje is aan het verwerken op YouTube, zodra hij klaar is zal ik hem hier plaatsten.

En dan nog is het niet te vergelijken met Valencia.
Wacht maar tot je op het plein staat en de eerste salute gaat omhoog. Dan denk je pas WTF :)
Heb je al geboekt?

En dan nog is het niet te vergelijken met Valencia.
Wacht maar tot je op het plein staat en de eerste salute gaat omhoog. Dan denk je pas WTF :)
Heb je al geboekt?

Dat geloof ik graag en nee ik heb nog niet geboekt aangezien ik ook aan het financiële plaatje moet denken :rolleyes:

Back
Bovenaan