Manon het Kanon

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Bekijk bijlage 3877Artikelnummer: 125
Artikelnaam: Manon het Kanon
Netto Kruitgewicht: 400 gram
Aantal Schoten: Volgt
Effectomschrijving: Volgt
Richtprijs: € 54,50
Film:
+ http://www.youtube.com/watch?v=tn0rob_J_6A" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
http://www.youtube.com/watch?v=tn0rob_J_6A"> http://www.youtube.com/watch?v=tn0rob_J_6A" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wij danken Witte Tentenverhuur voor deze informatie.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
ik vind hem zo op film ook niet zo'n goede cake eigenlijk, gelukkig ga ik hem wel op de demo zien als het geod is :D
In het echt krijg je altijd een veel beter beeld van zo'n cake... :p

Extra info:
Deze pot is vernoemd naar de jongste dochter van de familie. Wie haar niet kent weet na het afsteken van deze pot, dat een ontmoeting met deze dame tot een behoorlijke explosie kan lijden. Een geweldige lekkere knalpot, met op het einde echte gemene meiden streken.

Maar leuk !!!!!

Netto Kruitgewicht: 394 gr
Aantal Schoten: 100 Schots
Stijghoogte: 35 meter

Bron: site Witte Tenten

Ik begrijp eigenlijk niet zo goed waarom ze nou voor versie 1 hebben gekozen, terwijl toch bijna iedereen voor versie 2 ging :shocked: Of zit ik er nu naast :bonk:

Hier is mijn film van Manon het Kanon, geschoten tijdens de demo van ANO vuurwerk Milheeze.
Ik kan je vertellen; de knallen tijdens de tweede helft van de cake zijn hard! De eerste helft is mij ook iets te soft, maar het is wel leuk dat de cake duidelijk toewerkt naar een eind, en daardoor een mooie opbouw heeft. De knallen zijn denk ik gelijk aan de knallen van Binkies.
De finale is ook een waardige afsluiter.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik vind deze knalcake vooral mooi, en niet heel hard. De knalletjes in het eerste deel zijn gewoon erg zacht, misschien een pirat knalletje. De knallers in het 2e deel zijn inderdaad lekker hard en gaan ook met mooi fel gekleurde comets omhoog. De knallers die van de fluiters afkomen zijn weer ietsjes zachter, ongeveer net zo hard als de burst van een gemiddelde cake.

Deze cake zojuist aan het werk gezien bij de demo van elementum fx in heerenveen.

Voor mij was deze cake de absolute verrassing van de avond.

Deze cake kwam op film niet zo goed op mij over, zo blijft het een feit dat je goed met oppassen met filmpjes.

Het is een leuke afwisselende cake, waar ook het publiek het meest enthousiast op reageerde.

Het begin is zoals al eerder gepost een beetje aan de zachte kant, maar de cake bouwt lekker naar een climax toe.

Alleen de prijs valt wat mij betreft nog over te twisten.... voor 10 euro minder een absolute must buy voor ieders assortiment!

Deze cake zojuist aan het werk gezien bij de demo van elementum fx in heerenveen.

Voor mij was deze cake de absolute verrassing van de avond.

Deze cake kwam op film niet zo goed op mij over, zo blijft het een feit dat je goed met oppassen met filmpjes.

Het is een leuke afwisselende cake, waar ook het publiek het meest enthousiast op reageerde.

Het begin is zoals al eerder gepost een beetje aan de zachte kant, maar de cake bouwt lekker naar een climax toe.

Alleen de prijs valt wat mij betreft nog over te twisten.... voor 10 euro minder een absolute must buy voor ieders assortiment!

Dr waren dus meer freaks:bye:

Zeer leuke cake, helaas is het prijskaartje net wat te hoog.

Ik vind hem uniek in zijn soort. Ik zou geen vergelijkbare cake aan kunnen wijzen. Tsja, daar hangt nou eenmaal een prijskaartje aan. Soms kan een voorverkoopkorting van 15% je net over de streep trekken?

Vond hem in de demo in Eemnes slecht overkomen waarschijnlijk vanwege de afstand. Vanavond in Heereveen was het echt een topper heerlijk harde dreunen en die finale schot ook een toppertje! als je het budget hebt om hem te kopen moet je hem zeker niet laten staan.

Ik heb zeker het budget om hem te kopen, alleen ik vind deze pot z`n geld niet waard. Voor 30 euro wel, maar ik zou voor een paar SilverSalutes gaan. De knallen aan het begin klinken erg zacht op de film, en hij is niet eens 500 gram!!
Natuurlijk weet ik niet precies hoe hard hij gaat, maar van de filmpjes word ik niet vrolijk:frusty:

Back
Bovenaan