Mannen steken illegaal vuurwerk af in Hilversum

DW2000

VWC lid
HILVERSUM - Twee mannen zijn in de nacht van zaterdag op zondag aangehouden na het afsteken van illegaal afsteken van vuurwerk, dat meldt de politie. Het incident vond vlakbij het politiebureau in Hilversum.

Rond 01.50 uur hoorden agenten in het politiebureau van Hilversum een aantal harde knallen, waarna er diverse autoalarmen afgingen. De agenten zijn direct gaan kijken waar het geluid vandaan kwam.

Op de Prins Bernhardstraat zagen ze twee mannen illegaal vuurwerk afsteken. De mannen, beide 33 jaar uit Assen, werden direct aangehouden. Na fouilleren troffen de agenten een aantal nitraatbommen aan. De mannen zijn weer heengezonden met een bekeuring.
bron

Gelukkig weer een paar criminelen minder, Stel je voor wat er had kunnen gebeuren. Misschien wel een 2e enschede, heel de woonwijk weg door die bommen.

KNAP WERK !!

Weetje wat ik pas knap werk vind? Als ze die alarmen af hebben laten gaan door de beruchte nitraatbommen. Of legden ze ze soms op de auto's?

Wilden die gasten gepakt worden ofzo?
Om 2 uur 's nachts dichtbij het politiebureau nitraten gaan afsteken , hoe dom kun je zijn?
Maargoed, voor de rest natuurlijk hetzelfde gezeik als altijd ' nitraatBOM ' wanneer leert de media het nou eens..

Weetje wat ik pas knap werk vind? Als ze die alarmen af hebben laten gaan door de beruchte nitraatbommen. Of legden ze ze soms op de auto's?

Je weet natuurlijk niet welk soort nitraat"bom" ze hebben gebruikt. Zou zo maar wat zwaarder spul kunnen zijn geweest. Retorno/cobra etc. En die laten heus wel een alarm afgaan.

Je weet natuurlijk niet welk soort nitraat"bom" ze hebben gebruikt. Zou zo maar wat zwaarder spul kunnen zijn geweest. Retorno/cobra etc. En die laten heus wel een alarm afgaan.

Het kan ook andersom en dat gevoel heb ik eerder, dat er misschien enkele nitraten werden afgestoken en dat ze door een team ter plaatste werden betrapt. Dat een auto alarm af is gegaan en dat het knallen een tijdje door is gegaan past precies in het straatje om een artikel nog meer aandacht te geven. Ik geloof er weinig van terwijl het misschien wel zo is gebeurd als is omschreven maar dat komt door de vele spook en overdreven berichten die je leest als het om vuurwerk gaat.

Een goede autoalarm is toch nitraat bestendig tenminste dat zie ik toch bewezen in onze straat elk jaar:D hier reageren de auto alarmen pas bij wat zwaarder spul.ik vind dus dat er een nieuw soort baggerbekeuring moet komen voor mensen die bagger in hun auto monteren.:rolleyes:de hele nacht wakker door baggeralarmen bah bah.

Back
Bovenaan