Man verstopt vuurwerk in anus

ylke

VWC lid
Een Duitser heeft rotjes in zijn anus verstopt om te voorkomen dat de politie hem zou arresteren.

Jurgen Bach (20) werd aangehouden wegens het afsteken van zelfgemaakt vuurwerk in München, meldt Metro.co.uk. Vermoedelijk probeerde hij het bewijsmateriaal voor de politie te verstoppen toen hij de rotjes in zijn achterwerk propte. Die poging was echter tevergeefs.

Bach zit nog vast.

Bron: http://www.depers.nl/opmerkelijk/520870/Man-verstopt-vuurwerk-in-anus.html

Laatst bewerkt:
Of een 2" single shot... Op zich niet zo'n probleem als er geen nietjes in zitten natuurlijk.

Geinig bericht!

Oi Oi Oi ik hoop dat hij genoeg glijmiddel heeft gebruikt om bloedingen te voorkomen, best lachen maar ook erg gevaarlijk! Wees gewoon slim en geef toe voordat eventuele bloedingen en zwellingen ontstaan.

Dat noem ik nog eens Schijt aan vuurwerk hebben:p
Ik zou er geen reet van geloven:D
Zijn Sterretje zal wel pijn hebben gedaan.:bonk:

Wel tijd voor dat maar niet om het ergens anders te verstoppen? haha. Iemand dit bij dit nieuws zich ook aangesproken voelt?

haha

Volgens mij is er nog een extra factor in dit verhaal die niet in het bericht staat.
Zoals Tunit al zegt, wel tijd hiervoor en niet om het ergens anders te verstoppen.
Dan gooi je het toch weg, stop je het in je onderbroek, of leg je het ergens achter.
Er moet toch wel echt een goede reden zijn dat deze man dit vuurwerk in zijn anus stopt?!
Tenminste, daar ga ik als medeman vanuit!

Als je nagaat hoe groot die rotjes daar in duitsland zijn, heb ik grote respect voor zijn actie haha. Gelukkig had hij geen hete scheten haha.

Back
Bovenaan