Sorry als je je aangevallen voelt door mijn reactie. Ik zeg alleen hoe ik erover denk en dat is blijkbaar anders dan hoe jij er tegenover staat. Als ik ook een mak lammetje ben doordat ik probeer positief in het leven te staan en juist de wereld probeer te veranderen door positiviteit en naaste-liefde te tonen, then so be it. Maar ik ben van mening dat dat meer nut heeft dan rebellie. Al heeft dat misschien met mijn geloofsovertuiging te maken. Volgens mij gaan we echter flink offtopic. Al is het wel leuk om over te discussieren. Voel je vrij om een pm te sturen als je nog wat kwijt wilt.
Nee dat kan gewoon via dit topic hoor

Ik vond je mening vrij stellig/ concluderend verwoord dus daarom ging ik er op in. Dat kun je verwachten dan natuurlijk.
Als jij dat dan voor jezelf verwoord als 'aangevallen voelen' dan is dat jou opinie niet de mijne snap je?
Daarnaast heb ik gewoon alle respect voor jou als persoon (ook al ken ik je niet) en hoe jij in het leven staat. Al heb ik persoonlijk niks met geloofsovertuigingen en ben ik van mening dat welke religie dan ook de oorzaak is van heel veel oorlogen en ellende in de wereld vandaag de dag.
Elk geloof hecht zich aan goedwillendheid en 'vrede op aarde' op iig 1 na.-
Maar ondertussen komt wel bijna alle ellende in de wereld daar weg. En dat is geen mening maar een feit.. zoek het maar op als je denkt dat ik lunatic ben. En ook daar word ik elke dag mee geconfronteerd na een dag hard werken waar ik dus absoluut niet op zit te wachten.
In jou ogen is het Rebellie.. omdat het niet strookt met jou gedachtengoed? Dus een andere 'mening' of in dit geval voornamelijk gewoon feiten.. zijn rebels? Daarmee kan ik dan concluderen dat je daar weinig respect voor kunt opbrengen? Het is zoals het is.. het klinkt bijna ontkennend in mijn ogen..
ik vind dat juist kortzichtig en we zullen het nooit eens worden wat ook niet hoeft! Dat kan ook niet met iedereen..
Ondanks dat dit wel héul erg offtopic is wil ik toch even happen. Doe jezelf een gunst en gooi je computer/smartphone/bakelieten thuis telefoon de Noordzee in. Hoef je ook geen lammetje meer te zijn.
Beetje jammer dat je mij quote met je eigen tekst.. Ik probeer juist mensen te bereiken en dat gaat behoorlijk goed kan ik je vertellen. Steeds meer mensen beginnen in te zien dat we in een systeem vastzitten van graaiers, machtsmisbruik, schijndemocratie en de alles controlerende/betuttelende factor van 'hogerop'.
Je kunt me uitmaken voor ALUhoedje.. maar ik ben juist niet paranoïde. Ik heb mijn ogen geopend en mijn opvatting is dat als meer mensen 'het' zouden inzien we samen sterk kunnen staan voor een beter Nederland en een beter leven (met elkaar) zonder geleefd te worden.
ook jou opmerking is enorm kortzichtig (vind ik) en weet je zelf ook neem ik aan?!
Daarnaast zou het niet echt verantwoord zijn als iedereen zijn bende in de zee loost. Daar drijft al genoeg rotzooi om!