Man roept straat zonder overleg uit tot vuurwerkvrije zone: 'Dit is niet de bedoeling

Haha als iemand dat in mijn straat zou flikken heeft hij toch een probleem. Teveel liefhebbers die geen discussie aan gaan. Dat bord zou niet lang hangen.

Ik denk dat hij juist helemaal niet nagedacht heeft.. zou rare gevolgen kunnen hebben oudjaars avond.

Hij denkt net zo als de rest die vuurwerk liever zien verdwijnen en hij draagt op zijn manier zijn steentje bij, net zo ondoordacht en zelfzuchtig als de rest doet...

Laatst bewerkt:
Hahaha, dit was 100% te verwachten, en dit is vast ook niet de enige straat waar dit mis gaat. Ik voorspel gigantische buren ruzies in Amsterdam (en de andere gemeentes waar ze dit achterlijke idee uitvoeren).

Dit is dus nou juist de bedoeling. Hopen dat de pleuris uitbreekt zodat ook de vvd een stok heeft om te slaan. vvd wil geen vuurwerkverbod voor de middenstand mee hé als ze "gewone" mensen gaan molesteren kunnen we niet achterblijven. Missie geslaagd:handsup:

nou nee, want als de pleuris uitbreekt wordt het meegenomen in de cijfers van de gewonden en schade.
en op 1 hoop gegooit met vuurwerk.

Mischien kun je onder het systeem van democratie je eigen straat nu ook eigenhandig omtoveren tot stook straat

De overheid heeft het gezeik lekker bij de gemeente neergelegd, wat doet de gemeente "zoek het zelf maar uit, wij hebben geen geld/mankracht om te handhaven".
Dit soort "schijn oplossingen" kunnen gierend uit de hand lopen, daarbij creëren ze een neven discussie die de traditie geen goed zal doen.
Het zelfde als dat omslachtige gedoog beleid voor koffieshops, het werkt niet en het is een voedingsbodem voor criminaliteit.
Enige wat werkt is vw vrijezones bij bijv bejaardenhuizen of andere plekken waar je met goed fatsoen niet gaat staan stoken, daar ook op handhaven en klaar.
De overheid maakt het zich zelf altijd zo moeilijk door te pappen en nathouden, ieder debiel snapt toch dat zo'n burger oplossing niet gaat werken, ben ik blij dat ik niet geleerd heb, anders was ik net zo stom geweest als de bedenkers van dit plan.

Ik ken deze straat. Ik heb familie in het straten blok ervoor. Daar wordt over t algemeen wel geknald, paar potjes hier en daar, niet echt overdreven. Ik ben benieuwd naar t bereik van zon bordje? Dit is op een vrij lange straat met een paar kleine bruggetjes tussen de overkant en een klein slootje in het midden.
Volgens mij kan hij dat bordje beter in zijn eigen tuin zetten.

Back
Bovenaan