Man opgepakt om 270 kilo vuurwerk in huis

Is geen PTD ;) Ik ken ze persoonlijk. Collectie was preventief offline gezet om toch nog te kunnen stoken met oud en nieuw.
Moet je dit van je maatjes ons hier wijsmaken?

Het lijkt me meer dan duidelijk dat het vuurwerk op de foto van de politie een deel is van de collectie.

Je kan het met de content van de heren eens of oneens zijn, een inval gun ik niemand maar ze hebben het wel over zichzelf heen geroepen door zo groot uit te pakken en het nog te showen op het internet ook.

het is ongetwijfeld van vriend Delft. exact dezelfde producten. ik vind die gozer persoonlijk scheitirritant. Toch is het een compliment waard dat hij geen vlog maakt waarin hij de politie volledig afzeikt. dat had ik ook wel verwacht.

De Speedtrap staat niet op de compilatievideo net als de Heisenberg, de Corolla Blue, Triple X die je normaal gesproken wel erin zou willen opnemen toch?

Ik gun helemaal niemand een inval in zijn/haar huis, weet wat het is en veroorzaakt.(buiten de financiële en emotionele schade) Daarentegen, we weten nu allemaal wel dat Youtube, Facebook en alle sociale media's gemonitord word door het OM. Neem dan ook je verlies als je dat doet.

Laten we wel achter elkaar blijven staan en elkaar supporten ipv vingertjes wijzen. Deze regering wil niets liever dan GROTE verdeeldheid kweken in onze community en de 1001 pols over een vuurwerkverbod. Zo kunnen ze onze de genadeklap geven!

Just my 2 cents

Al zou het PTD zijn dan is het toch vreemd dat Pyrofreaks geen inval gehad heeft? Die voor 10.000 euro had. Die hebben 10x meer als PTD. Verraders werk dan? Pyrofreaks hebben immers contacten met de politie. Je collega uitschakelen voor meer kijkers. Niets verbaasd me meer anno 2020

Back
Bovenaan