Man krijgt klappen na opmerkingen over vuurwerk in Kerkelanden

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Een 47-jarige man uit Hilversum is bij het uitlaten van zijn honden mishandeld, nadat hij drie jongeren had aangesproken over het afsteken van vuurwerk.

De man wandelde over de Augustinushof in Kerkelanden en zag op het nabij gelegen schoolplein drie jongeren vuurwerk afsteken. De man zei daar iets van en kreeg, aldus de politie, als dank ‘een tsunami van scheldwoorden over zich heen’.

Ook werd er vuurwerk naar de Hilversummer gegooid. Vervolgens kreeg hij klappen tegen zijn kin, waardoor er zelfs een aantal van zijn tanden zijn afgebroken. De dader reed weg. Naar hem is de politie op zoek.

Het gaat om een jongeman van rond de 16 tot 18 jaar met een licht getinte huid. Hij is ongeveer 1.70 tot 1.75 lang en heeft een tenger postuur.

https://www.gooieneembode.nl/nieuws...n-na-opmerkingen-over-vuurwerk-in-kerkelanden

Mooi bericht, hard aanpakken zulke jongelui. Je moet gewoon van een ander afblijven!

Toch blijf ik altijd enigsinds voorzichtig met dit soort berichten. Vorig jaar kwam er ook een vrouw met een blauw oog in het nieuws, had ook een klap gehad.. Paar dagen later bleek ze zelf eerst geslagen te hebben.

Maargoed, verder natuurlijk niet goed te praten. Echter komen ze het niet altijd even netjes vragen

Toch blijf ik altijd enigsinds voorzichtig met dit soort berichten. Vorig jaar kwam er ook een vrouw met een blauw oog in het nieuws, had ook een klap gehad.. Paar dagen later bleek ze zelf eerst geslagen te hebben.

Maargoed, verder natuurlijk niet goed te praten. Echter komen ze het niet altijd even netjes vragen

Mee eens, je moet het inderdaad doen met de informatie die gegeven wordt en die is niet altijd volledig. Als we allemaal met respect met elkaar omgaan vallen er geen klappen.

Mee eens, je moet het inderdaad doen met de informatie die gegeven wordt en die is niet altijd volledig. Als we allemaal met respect met elkaar omgaan vallen er geen klappen.

Precies dit, vragen ze het normaal zijn we allemaal de moeilijkste niet. Ik iig niet:wink:
Heb het idee dat mensen netzo lang wachten tot ze koken van woede en als ze op het kookpunt zitten pas komen klagen, werkt natuurlijk averechts..

Welk vuurwerk werd er afgestoken? Niet bekend toch? Kan net zogoed een cat1 ratellint zijn geweest.... dan leg je als afsteker aan een klager uit dat dit wel mag.
Vind het ook een beetje een raar bericht; wie begon met fysiek contact als het cat1 zou zijn? Ik zou me ook bedreigd voelen als mn buurman me aan zou vallen op afsteken cat1. Zou ik daardoor een klap krijgen, geef ik er 2 terug.
Maarja zoals zo vaak worden door de journalistjes de precieze gebeurtenissen nooit helder weergegeven. Vuurwerk en agressie vd kids is zgn altijd crimineel wangedrag natuurlijk

Zou dit bericht 100% kloppen, en de jeugdige zou als eerste fysiek geweld gebruikt hebben? Ja dan flink straffen uiteraard!!

Vorig jaar was er ook een gozer die met zijn jongere familieleden wat cat. 1 aan het stoken was en toen kwam er zo'n groenlinks mafkees die zijn fiets op die kinderen gooide en begon te slaan, dus die gozer had die vent het ziekenhuis in getikt om die kinderen te beschermen. Toen stond er in de media weer zo'n bericht van "vuurwerkvandalen mishandelen oude man na opmerking" Pfff om misselijk van te worden.

Of die vrouw dan, volgens mij was ze een operazangeres ofzo, die op straat kinderen in mekaar begon te meppen omdat ze cat 1 wondertollen afstaken, kwam toen ook in de media met een foto dat ze een blauw oog had en dat die vreselijke vuurwerkliefhebbers dat zomaar gedaan hadden. Toen bleek dus ook dat zij zelf de gewelddadige was.

Dus dit soort berichten vertrouw ik niet meer. Zou mij niets verbazen als het weer een gevalletje zelfverdediging is.

De sensatieberichten vliegen de laatste tijd om de oren. De dader licht getint...tja ik gok op echt nieuws

Back
Bovenaan