Man gooit vuurwerk tussen feestende Oranje-fans

moontan

VWC lid
Man gooit vuurwerk tussen feestende Oranje-fans

IJMUIDEN - Een groep IJmuidenaren vierde maandagavond in de Lange Nieuwstraat in IJmuiden de overwinning van Oranje op Italië enthousiast. Een 28-jarige IJmuidenaar moest zijn bijdrage leveren aan de viering door vuurwerk af te steken tussen de groep feestvierders. Agenten hebben de vuurwerkgooier direct aangehouden. Hij verzette tegen zijn aanhouding en kon pas na een flinke worsteling in de boeien worden geslagen. De man is meegenomen naar het bureau, daar is proces-verbaal tegen hem opgemaakt.

http://www.webregio.nl/302011151960677401/Man+gooit+vuurwerk+tussen+feestende+Oranje-fans.aspx

Borrachoooooo!!!! :D:bonk:

Nee, dit kan natuurlijk niet, hier verwacht men dat niet en gebeuren er ongelukken, zéker als je het in een menigte smijt, dat is natuurlijk gekkenwerk. Kansloos, ook kansloos dat ie zich verzet, maar de nodige alcohol zal ook wel gevloeid hebben bij hem.

In Spanje had ie in ieder geval zonder pardon een paar knuppeltje in z'n nek gehad, daar stribbel je beter niet tegen. :wink:

Maar het is en blijft natuurlijk de media he. Misschien had hij wel genoeg ruimte om het af te steken. De media kickt op sensatie verhalen en vind het nog leuker om van een mug een olifant te maken

Sorry maar de term "vandaal" kan ik niet thuisbrengen?.

Welliswaar niet goed wat deze man heeft gedaan maar hoe het precies is verlopen weten we niet zoals dennis-pyro al zegt.

Want zoals ik het lees kan ik me niet voorstellen dat een oranje-feester vuurwerk tussen zijn mede feestmensen gooit. Oke wondertolletjes en knetterlinten uitgesloten:p.

Back
Bovenaan