Man gewond door vuurwerk Oost-Souburg

ylke

VWC lid
OOST-SOUBURG - In Oost-Souburg is iemand gewond geraakt door exploderend vuurwerk. Dat heeft de politie bekend gemaakt.

Volgens de politie had het slachtoffer zelf niets kwaads in de zin. “Het slachtoffer had twee zogenaamde Cobra 6 gevonden op een grasveld. Om kinderen te behoeden voor het gevaar wilde hij dit zeer gevaarlijke vuurwerk onklaar maken. Terwijl hij met het projectiel bezig was ontplofte deze. Hierbij liep de man letsel op. De boomstam waarop de Cobra 6 op lag is door de explosie doormidden geslagen”, zo zegt de politie.

Volgens de politie zijn vrijdagavond en vannacht vanuit Oost-Souburg al verschillende meldingen binnen gekomen over vuurwerkoverlast in het dorp.

Bron

Volgens mij ontbreekt er een stuk, het vuurwerk was mischien niet afgegaan en deze pipo probeerde het nog is aan te steken?:bonk:

Boomstam door de midden geslagen klinkt wel sensationeel en het onklaar maken heel onwerkelijk, ik lach me eigenlijk kapot hier als je het ze leest, omg ......

Er zal ook wel een lichte aardbeving te voelen zijn geweest in het dorp. Dus het lag op een grasveld, toen pakte die man het op, en ineens ligt het op een boomstam?

Sterk verhaal...

Back
Bovenaan