Man geeft jongens zwaar vuurwerk in ruil voor seks

Babiloot

VWC lid
Amsterdam Een 21-jarige man uit Amsterdam die wordt verdacht van ontucht met twee minderjarige jongens moet volgende week voor de rechtbank verschijnen. Het OM maakte vandaag bekend dat de man sinds 18 december vastzit en dat een van zijn slachtoffers door zijn toedoen ook zwaar lichamelijk letsel heeft opgelopen door vuurwerk.

De man wordt ervan verdacht professioneel vuurwerk te hebben gehad. Een van de jongens met wie hij ontucht zou hebben gepleegd, heeft door dit vuurwerk zwaar lichamelijk letsel opgelopen, stelt het OM. Justitie verwijt de 21-jarige man dat dit door zijn schuld is gebeurd. Volgens een woordvoerder van het OM heeft de man het vuurwerk verstrekt aan zijn slachtoffers van 11 en 13 jaar. In ruil daarvoor moesten ze ontuchtige handelingen bij hem verrichten.

De 11-jarige jongen raakte zwaargewond. Hij verloor zijn hand en raakte gewond aan nieren, darmen en de milt. Volgens het OM is de verdachte een medewerker van Jeugdland, een natuurspeelpark aan de rand van het Flevopark. De medewerker zou zijn slachtoffers kennen uit zijn buurt en van Jeugdland. De ontuchtige handelingen zouden zijn verricht in de kelderbox van de verdachte. Onderzocht wordt nog of dit ook is gebeurd in Jeugdland.

De slachtoffers en hun ouders hebben hulp aangeboden gekregen via de GGD. De pro-formazaak dient volgende week donderdag.

Bron: ad.nl

Schijnbaar is het ongeluk gebeurd door een cobra 6 aldus de NOS

Een 21-jarige medewerker van een kinderboerderij in Amsterdam komt volgende week voor de rechter voor het in bezit hebben van illegaal vuurwerk en ontucht met twee jongens van 11 en 13. Hij gaf de jongens zwaar vuurwerk in ruil voor ontuchtige handelingen.

De 11-jarige jongen raakte zwaargewond bij het afsteken van een Cobra 6- vuurwerkbom. Zijn milt, nieren en darmen raakten beschadigd en hij verloor een hand.

De man werd 18 december aangehouden en zit sindsdien vast. Bij hem thuis en op de kinderboerderij is illegaal vuurwerk gevonden.

Blijft het knap vinden dat een cobra 6 in je handen ontploft. Ken geen betere kwaliteit vertraging als de Italiaanse knallers. Maar goed dat krijg je als je als 21 jarige "pedofiel" , dit kaliber knal vuurwerk aan kleine kinderen geeft. Ze zouden dit soort smeerlappen dood moeten knuppelen

Laatst bewerkt door een moderator:
Heren, ik presenteer u: "waanzin!"

Dit bericht is, mits 100% authentiek, zo fout op zo veel manieren. Dat ik geen eens weet waar ik zou moeten beginnen! Vreselijk slecht gewoon!

Hoop dat de slachtoffertjes er ooit overheen komen.

Hee Arjan alle respect voor jou hoor. Maar mag ik vragen waarom je pedofiel in mijn post tussen haakjes zet :)
Als je als 21 jarige kinderen van 13 en 11 ontucht laat plegen ben je toch pedofiel? :wink:

Greetz

Hee Arjan alle respect voor jou hoor. Maar mag ik vragen waarom je pedofiel in mijn post tussen haakjes zet :)
Als je als 21 jarige kinderen van 13 en 11 ontucht laat plegen ben je toch pedofiel? :wink:

Greetz

Dat klopt, maar er stond ook een woord voor en het is in Nederland zo dat je pas schuldig bent als je veroordeeld bent. Daarom heb ik je tekst iets verzacht, hopelijk begrip daar voor.

Dat klopt, maar er stond ook een woord voor en het is in Nederland zo dat je pas schuldig bent als je veroordeeld bent. Daarom heb ik je tekst iets verzacht, hopelijk begrip daar voor.

Oke dan is het duidelijk. Dat woord er voor kwam uit woede haha. Maar ik begrijp wat je bedoeld :)

Oke dan is het duidelijk. Dat woord er voor kwam uit woede haha. Maar ik begrijp wat je bedoeld :)

Er is ook nog een verschil tussen een pedofiel en pedoseksueel maar wij weten als geen ander dat de berichtgeving in de krant altijd onjuist zijn

Hendtje weet blijkbaar meer en het verhaal zal vast niet kloppen. Het feit dat de jongen met een Cobra 6 zijn hand eraf knalt is al onwaarschijnlijk en wat betreft de seksuele handelingen... Ja, ALS HET WAAR IS. Waar ik dus aan twijfel hoe het hier geschreven staat is het een soort BreZaAHslEtJeS alleen dan voor illegaal vuurwerk. 13 of 11 je weet best dat het niet goed zit dus tot hoever is het gedwongen?

Maakt verder ook helemaal niets uit, het ergste is dat de jongen verwond geraakt is en die 21 jarige had kunnen voorkomen

Back
Bovenaan