Magnum P.I. (Pyro Insanity)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Compound 1 was goed maar... compound 2 om je vingers bij aftelikken ongekend mooi en dik! magnum deze compound los graag produceren aub!.

Presteerde vanavond weer als vanouds, was de start om 12 uur. Heb hem nu 3 jaar op rij gehad. Denk dat ik komende jaren even pas

Ik neem hem er dit jaar weer bij. Heb hier ontzettend van genoten. Snap wel dat je na 3 X iets anders wilt.

Prachtige box, vooral deel 2!

Had alleen wel problemen met lont 1 van box 2. Met geen mogelijkheid aan te krijgen.
Dat deed wel beetje af aan het spektakel maar verder niks te klagen.

Hij was mooi maar heb hem helaas wel 1x opnieuw aan moeten steken met het reservelont. Hoop dat hij volgend jaar wel in 1 keer gaat! Met name de variatie aan effecten, en met name de spinners vond ik geweldig!

Prachtige box, vooral deel 2!

Had alleen wel problemen met lont 1 van box 2. Met geen mogelijkheid aan te krijgen.
Dat deed wel beetje af aan het spektakel maar verder niks te klagen.

Grappig dat had ik met de hoofdlont van box 1. Die kreeg ik in eerste instantie ook niet aan. Lukte uiteindelijk wel.

Ben ook benieuwd naar de mensen waar de cakes verkeerd in de doos stonden net zoals bij mij. Compound 1 ging veel te snel af 2 cakes tegelijk . Ging niet helemaal goed in ieder geval.

Heerlijk gevarieerd blok, met prima burst en effecten. Wel wat minder 'wow' dan ik hoopte, maar dat kan aan mijn verwachtingen liggen. Wel liep hij soepel door, en dat komt natuurlijk door mijn eerder geposte vakwerk hahaha.

Hier de video:

Laatst bewerkt:
Ben ook benieuwd naar de mensen waar de cakes verkeerd in de doos stonden net zoals bij mij. Compound 1 ging veel te snel af 2 cakes tegelijk . Ging niet helemaal goed in ieder geval.

Zie hierboven: ging prima! Maar het was wel even klungelen vooraf.

Dit jaar voor het eerst deze compound gehad.

Dikke prima hoor! Ondanks de wind (5 bft) was het een mooie box.
Volgens mij wel een vonkoverslag in het 2e deel waardoor deze iets sneller ging maar dat maakte 'm wel spectaculair!

Filmpje;

Gisteren deze voor het eerst mogen aanschouwen als opener in onze 12-uur show. Prima blok, maar had er toch iets meer van verwacht. Zal meer liggen aan mijn verwachtingspatroon. Tweede gedeelte ging er wel lekker op.

Leuk om gehad te hebben, maar zal er volgend jaar niet weer komen.

Heerlijke bak. Mooi tempo en diversiteit aan effecten. Prima burst en effectgrootte.
Deel 1 had bij mij ook last van vonk overslag en was zo klaar. Geeft wel heel veel spectakel!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan