Magnum P.I. (Pyro Insanity)

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1375
Artikelnaam: Magnum P.I. (Pyro Insanity)
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 3658 gram
Aantal Schoten: 288 schoten
Effectomschrijving: ...
Afmeting: 74 x 37 x 18,5 cm.
Tube diameter: 25 mm.
Kartoninhoud: 1/1
Kooi: ...
Tijdsduur: 108 sec.
Stijghoogte: ...
Advies verkoopprijs: € 299,00
Winkel prijs: € 289,00
Online prijs: € 249,00

1375-Magnum-Pyro-Insanity-I-Legal-Magnum-Vuurwerk.jpg

O.a te koop bij: Magnum Vuurwerk

Wij danken Magnum Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Het betreft een wijziging van artikelnummer en verpakking. De inhoud / effecten van het product is / zijn niet aangepast.

Deze verraste mij enorm. Een super gevarieerde box, mooie effecten en een harde burst met grote boeketten. Zeker weten een 00.00 waardige rammer. Ik heb 'm vast wel een paar keer gezien in showtjes/demo's maar vanavond viel ie me beter op. Één van de mooie ( dubbele ) compounds wat een hele show opzichzelf is

Grappig! Ik vond precies het tegenovergestelde tijdens de demo. Op jouw filmpje komt hij beter over. Twee jaar geleden in de straat gezien en vond hem nu wat rommelig. Was bij de linker die geschoten werd overigens het meest het geval.

Burst was inderdaad hard!

Topdoos! De burst en spreiding was echt heel goed bij deze. Lekker tempo en goeie diversiteit. Wel zonde dat de finale in batch 23 anders is, zo had ik hem ook in de straat. In plaats van 3 grote eindsalvo's heb je meerdere 'halve' salvo's en 1 groot eindsalvo per compound. Hoop dat batch 24 weer in ere hersteld wordt!

Niet helemaal mijn ding. Maar op zich een prima doos. Harde burst, grote effecten. Had de linker niet last van iets van vonk overslag. Hij duurt een stuk korter en heb het idee dat er halverwege het een en ander door elkaar schiet.

Presteerde prima op de demo onlangs ja, dikke doos om los te schieten. Lekker gevarieerd en prima effecten!

Hoe goed zijn de twee compounds aan elkaar te "verbinden" dat ze mooi overlopen? Gewoon in de omdoos tegen elkaar aan laten staan of nog wel even lontjes aan elkaar maken?

Hoe goed zijn de twee compounds aan elkaar te "verbinden" dat ze mooi overlopen? Gewoon in de omdoos tegen elkaar aan laten staan of nog wel even lontjes aan elkaar maken?
Dat is een systeem wat Rubro /Mania in het verleden gebruikte voor hun cake boxen maar daar zijn ze voor op de vingers getikt.

Kwestie van lontjes verbinden en klaar, zitten bij de PI dusdanig mooi dat je een vlekkeloze overgang tussen compound 1 en 2 kan creëren

Al een hele poos aan het twijfelen over deze bak . Helaas nog niet op een demo gezien, op filmpjes lijkt de burst en effecten wat matig?
Effecten zijn idd niet de grootste maar an sich prima voor 25mm. Burst hoef je je niet druk om te maken, de 2020 batch klapte een Triple X eruit. Komt ook door het enorme tempo en de salvo's. Het is dat ik hem nu 3 jaar op rij heb gehad anders had ik hem met de Magnum actie voor die 186 euro zeker weer meegepakt

Back
Bovenaan