Magnum Hurricane [Uitloop]

moontan

VWC lid
Artikelnummer: VC342
Artikelnaam: Magnum Hurricane
Netto Kruitgewicht: 450
Aantal Schoten: 26
Effectomschrijving: Golden blink tail to blue stars golden blink cracking willow, Green tail to red blink blue stars; green falling leaves, Silver blink tail to silver blink willow blue stars, yellow tail to green blink; yellow falling leaves, Green tail to green blink crackling willow
Verpakkingseenheid: 4
Richtprijs: € 49,50
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

558_gr.jpg

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hehe geweldige dag vandaag. Eerst de mooie nieuwe producten van Mercurius Vuurwerk, en nu lees ik ook nog eens dit bericht.

Al met al op en top effecten, ben gek van Falling Leaves, en gecombineerd met Willows kan dit niet tegenvallen. Alleen zie ik dat deze cake 450 gram moet hebben. Hoe kan dat met een maximale inhoud van 15 gram per tube, maal 26, maakt 390?

Nu maar hopen op een goede prijs, en hopen dat deze ook hier verkocht gaat worden.

Laatst bewerkt:
Het is inderdaad een van de mooiste potten uit de VC collectie
Deze bijna 500 grammer kost € 49,50

Werkelijk een MOORDcake , sublieme willows , prachtige falling leaves.
Tijdsduur van de batterij is zo,n 18 sec.

Weer zo,n cake van VC dat ik denk van ....maak hem nu eens 10 -15 Euro goedkoper, dan trekken jullie mij iig over de streep.
Dan is het een topper (prijs/kwaliteit)van jewelste!!!

Marges zijn groot genoeg, dus ............volgend jaar wellicht????

Cheers:bye:
Mek

goh, bij 123vuurwerk €39,50. Zal de adviesprijs omlaag zijn gegaan, of zitten ze hiermee te stunten? Andere Magnum prijzen lijken niet lager aldaar.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan