Magic Tree

Dit jaar ga ik zeker voor deze cake.!
Vind het een ongelovenlijk mooie kleur goud wat gebruikt is in deze cake!
Maar met mist en slecht weer minder goed zicht baar.
Ik gok op goed weer...
Dus ik neem deze dit jaar zeker!!

in mijn ogen samen met de silver willow de toppers van de royal garden collectie :D
komend jaar zullen ze zeker weer in mijn collectie zitten.

Na alle positieve berichten heeft deze toch ook wel mijn aandacht.
Lekker tempo, goud en blauw, misschien toch maar eens meenemen:D.

Deze vanavond eindelijk live gezien in Lopik. Wat een ongelooflijke bak.
Duurt kort, maar wat een geweld. Komt op zeker in de collectie :D

Is eigenlijk een heel ander soort cake als de fireflower. Denk dat deze wel iets hardere burst heeft, maar dit is een cake die 1 tempo heeft, de fireflower heeft een machtige versnelling :D

Deze heeft zeker harder burst. Afgelopen zaterdag zag ik een soort ti effect tijdens de burstknal midden tussen het goud/blauw in. Vooral omdat die een witte flash betrof, was het contrast met het goud/blauw erg duidelijk zichtbaar.

Vanaf 20:35 goed te zien, de burst van de Magic Tree: http://youtu.be/TnjeeyAKA4A

Filmpje is van Shell-Martijn. Als je goed kijkt, zie je die flash dus!

Deze heeft zeker harder burst. Afgelopen zaterdag zag ik een soort ti effect tijdens de burstknal midden tussen het goud/blauw in. Vooral omdat die een witte flash betrof, was het contrast met het goud/blauw erg duidelijk zichtbaar.

Vanaf 20:35 goed te zien, de burst van de Magic Tree: http://youtu.be/TnjeeyAKA4A

Filmpje is van Shell-Martijn. Als je goed kijkt, zie je die flash dus!

Zooo, dat is nogeens goeie kwaliteit film. Hier zocht ik al naar.... bedankt :)

Hijs idd erg mooi, maar damn wel erg kort.. nog geen 10 sec. 60 euro weg in 10 sec. ;-)

Mja kort is deze bak zeker, maar je hebt er wel een mooi stukje geweld bij. Bovendien kun je 'm met wat korting voor veel minder dan 60euro te pakken hebben :wink:. Ik wilde dit jaar toch even een flinke waaier in de straat :bye:.
P.S. Het kriebelt zo ontzettend de afgelopen dagen, niet normaal! Ik heb soms duidelijk last van kruitstress/kruitkoorts...en het is pas eind oktober :sad:.

Back
Bovenaan