Magic Sunset

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 5212
Artikelnaam: Magic Sunset
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 387 gram
Aantal schoten: 30 schoten
Effectomschrijving: Absoluut één van de beste cakes die we kunnen aanbieden.
Afmeting:
Max. tube diameter:
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 8/1
Adviesprijs: € 34,99
Winkelprijs: € 29,99

O.a. te koop bij: Magnum Vuurwerk

5212-Magic-Sunset-Manga-Fireworks-Magnum-Vuurwerk.jpg

Wij danken Magnum Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
ik had de wckd warlord besteld,maar omdat deze niet meer leverbaar was,heb ik er deze voor in de plaats gehad.
Als ik de filmpjes van deze en de warlord naast elkaar zet,dan zit er voor mij toch wel degelijk verschil in en had ik liever de warlord gehad :sad:

ik had de wckd warlord besteld,maar omdat deze niet meer leverbaar was,heb ik er deze voor in de plaats gehad.
Als ik de filmpjes van deze en de warlord naast elkaar zet,dan zit er voor mij toch wel degelijk verschil in en had ik liever de warlord gehad :sad:
Welk verschil zie jij dan? Behalve het verschil in belichting etc.

Deze ook al vervanger van de Warlord gekregen, wat ik er van heb kunnen zien zag er prima uit. Helaas klapte deze halverwege uit elkaar, gelukkig wel ook gelijk uit en geen schoten over de grond.
Deze of de warlord/supercell krijgt zeker nog een herkansing aankomende jaarwisseling.

Deze als vervanger voor de WKCD Warlord gekregen.
In mijn beleving is deze wel eens beter geweest maar voor de prijs die ik heb betaald nog steeds dikke prima.

Vorig jaar de Supercell geschoten. Dit jaar de Magic Sunset meegekregen i.p.v. de WCKD Warlord. In mijn herinnering had de Supercell vorig jaar net iets meer burst. Hierdoor waren de boeketten wat groter. Maar ook dit jaar weer genoten van deze cake.

Back
Bovenaan