Magic Stardust

Jammer hoor, die prijs. Qua uitwerking is het zo'n potje waarvan je zegt "daar stop ik er even drie tegelijk van door mijn show", maar als dat dan €30,- gaat kosten, hoeft het van mij niet meer. Te weinig kruit voor het geld.

Jammer hoor, die prijs. Qua uitwerking is het zo'n potje waarvan je zegt "daar stop ik er even drie tegelijk van door mijn show", maar als dat dan €30,- gaat kosten, hoeft het van mij niet meer. Te weinig kruit voor het geld.

Ik laat hem ook staan. Het is een leuk ding maar ik koop liever een 'echte' cake dan. En die andere prijzen vind ik ook aan de hoge kant... En Schuumans zou zo gaan veranderen ... pfff

Duur! Jammer! De whammy (die toch hetzelfde lijkt) is maar 7,50 en zelfs dat vond ik al fors. Gaat hem niet worden!

inderdaad een beetje duur. ik weet nog wel dat ik 3 jaar geleden een mine potje van wollf had met 14 shots voor €5.50 ...

Uitgerekend heb ik dan liever een paar pakjes romeinse kaarsen en een fonteintje ertussenin. Doorgelont krijg je met een oogje dichtgeknepen ongeveer hetzelfde effect. Natuurlijk wat overdreven uitgedrukt, maar 10 euro voor een mine zal ik niet snel uitgeven. Of het moet een flinke multipack zijn, daar hou ik altijd wel van.

Nog een filmpje gevonden op youtube:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Met dank aan: PyroUlimited

Best leuke cake met doffe dreunen! Komt voor mij op de twijfel lijst dit jaar!

Back
Bovenaan