Magdalena 2010, Castellón

• Topic starter Topic starter MjB
  • Startdatum Startdatum
prachtig Fred, zoals je zei dit moet je meegemaakt hebben wie weet volgende keer met mekaar als club

Wij hebben de 13e ook 2 shows in Castellon meegepakt.
Na een interessant ritje door het centrum zijn we via de kermis naar de haven gereden. Daar hebben we de eerste nocturna gezien. Was geen onaardig showtje om mee te beginnen :)
Daarna inchecken in het hotel en richting de kermis gegaan voor de castillo. Dat was echt een fikse show! Er werden beste kalibers geschoten, in een lekker tempo, met mooie singleshots. We waren dan ook blij dat we gegaan zijn, echt een vet showtje.

De mascleta van de 14e hebben me maar laten zitten, we wilden te graag die in Valencia zien :)

Manne hierbij de show geschoten door Pirofantasia, na mijn mening weer stuk beter dan menige shows die ik in Valencia heb gezien.

Laatst bewerkt:
Ik geloof je graag Bart dat deze show boven het niveau van sommige Fallas shows stijgt. Wat een waanzinnige show.
Prachtig vuurwerk, snel tempo, mooie bommen en een superharde finale.
Geweldig gewoon,bedankt.

Deze show uitbreiden met een paar thema's en iets meer meerslagen bommen tegelijk de lucht in en Vincente kan inpakken....... Kom maar naar Fallas 2011 zou ik zeggen. Want 2 x een Nit de Foc ver*****n is gewoon fuck....

Grtz Harm....

CASTILLO VALENCIANA CASTELLON 2010
by AMIGOS DE LA PIROTECNIA

CASTILLO FUEGOS ARTIFICIALES CASTELLON-MAGDALENA 2010 PIROTECNIA VALENCIANA, SL Llanera de Ranes/Valencia

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan