Madhouse

Dat is een hele goede prijs!! Nooit goedkoper gezien, alleen heb het er zelf niet voor over. Misschien een tegenvallende batch gehad 2 jaar terug, maar hij ging niet lekker. 20mm kan mij sws niet bekoren, vorig jaar de 400 tds was ook terleurstellend. (Wellicht ook mindere batch, maar ik hoef t niet meer) Het gaat toch om €100-150,- wat dan tegenvalt.

Dat is een hele goede prijs!! Nooit goedkoper gezien, alleen heb het er zelf niet voor over. Misschien een tegenvallende batch gehad 2 jaar terug, maar hij ging niet lekker. 20mm kan mij sws niet bekoren, vorig jaar de 400 tds was ook terleurstellend. (Wellicht ook mindere batch, maar ik hoef t niet meer) Het gaat toch om €100-150,- wat dan tegenvalt.
Ja de 300 ultimate display show schijnt beter te zijn dan de 400 en madhouse zeggen ze en is nu " maar " 125. .... keuzes

zou persoonlijk voor de madhouse gaan voor die prijs ,duurt langer ,meer kruit ,het blijft toch (hier dan) vooravond stookspul (afgaande op de video's uiteraard)

Ik ben er nog wel 2 voor € 199,95 tegen gekomen, waarvan één in Almelo (dus ook uit de route waarschijnlijk) en de ander (onder het Madhouse label) bij Donadoni in de Meern.

Alsnog mooie kortingen t.o.v. de adviesprijs, maar nog altijd wel een fors verschil met die € 149,95.

Back
Bovenaan