Madhouse

Hier mijn straatvideo van de eerste helft van de Madhouse (te koop onder de naam Stunning Show van Wolff). Vond de kwaliteit goed en je krijgt veel schoten voor weinig! Had wel gehoopt dat het tempo iets hoger lag.

Zo dan wat een onderschat blokje!
Had deze gekocht voor de hoeveelheid schoten.
Blokje sloeg door, maar dat was in dit geval niet erg!
Wat een geweld!
Boeket grote voor 20mm was zeer zeker heel goed te noemen.
Menig standaard 25 mm cakjes halen het tegenwoordig niet kwa grote wat uit dit blokje kwam.
Deze komt er dit jaar zeer zeker weer in me collectie!
(Mocht ik oud en nieuw in Nederland vieren)
En anders het jaar er op.

Zo dan wat een onderschat blokje!
Had deze gekocht voor de hoeveelheid schoten.
Blokje sloeg door, maar dat was in dit geval niet erg!
Wat een geweld!
Boeket grote voor 20mm was zeer zeker heel goed te noemen.
Menig standaard 25 mm cakjes halen het tegenwoordig niet kwa grote wat uit dit blokje kwam.
Deze komt er dit jaar zeer zeker weer in me collectie!
(Mocht ik oud en nieuw in Nederland vieren)
En anders het jaar er op.

Ik deel deze mening totaal.

Had hem eigenlijk voor de vooravond, maar was hem een beetje vergeten (lag ook onderin de muur als fundering).
Heb hem als ena laaste blok geschoten, maar wat een spektakel. Het bleef maar gaan.
Flinke effecten.

Als ik hem volgend jaar weer kan vinden voor een goede prijs, komt die er zeker bij.

Wat zijn een beetje de prijzen waar deze voor weg gaat? En iemand die deze kan vergelijken met de 400 shots bak van Magnum? Zijn deze aan elkaar gewaagd of is de Magnum versie echt een klasse beter?

Wat zijn een beetje de prijzen waar deze voor weg gaat? En iemand die deze kan vergelijken met de 400 shots bak van Magnum? Zijn deze aan elkaar gewaagd of is de Magnum versie echt een klasse beter?

Had het eerste deel van de madhouse vorig jaar en dit jaar de 400 shots display box. Voor m'n gevoel is die laatste beter, voornamelijk door het tempo en ik denk dat de burst iets beter is.

De burst van de madhous was dit jaar (2023)topniveau.
Maar de magnum display 400 is wel een ander kaliber rammer
Die is veel sneller zeker de finale stuk.
Eigenlijk niet vergelijkbaar.
Maar mocht je geen magnum dealer in je bereik hebben is de Madhous een zeer lekkere 2e optie.
Ik heb er 220 euro voor betaald. Heb je wel weer 80schoten meer dan de magnum variant.
Ik zou zelf de madhous nemen en vervolgens de magnum variant er achter zetten!
Dan heb je een ontzettend mooi mega blij met veel tempo wisselingen.

Deze box blijft mijn aandacht trekken.
Heb hem al een paar in mijn mandje gehad, maar toch niet afgerekend.
Ook op bovenstaande film ziet hij er weer prima uit, maar toch......
Duurt nog even tot O&N, heb nog de tijd.

Ook hier al meerdere keren het winkelmandje gehaald.
Prijs/kwaliteit top product om mee te openen om 18:00

Sloeg afgelopen jaar een beetje door. Maar dat mag de pret niet drukken!
Als nog een dik machientje!!

Het viel mij op dat er niet echt een a of b deel was, iig is dit niet aangegeven op de losse compounds.

Gek dat ik nooit in dit topic gereageerd heb. Ook ik heb deze gehad, de film heb ik ook nog ergens liggen in een sd-kaartje... maar die moeite ga ik er nu niet in steken want ik vond dit werkelijk een ontzettend, ontzettend, ontzettend slechte compound (batch 2022). Ik kan mij ook niet echt vinden in de bovenstaande filmpjes, wel in deze:

Hier mijn straatvideo van de eerste helft van de Madhouse (te koop onder de naam Stunning Show van Wolff). Vond de kwaliteit goed en je krijgt veel schoten voor weinig! Had wel gehoopt dat het tempo iets hoger lag.

Ik vond het meer gepruttel en leuk voor zolang het duurt, maar ook niet meer dan dat. De 400 shots Total Display heb ik diezelfde avond een straat verderop gezien en dat was écht een topper van de bovenste plank! Zou 100% voor de Total Display 400 shots kiezen i.p.v. deze.

Vorig jaar deze bak geschoten ( 2023 batch). Echt een fantastische rammer vond ik het. Heerlijk tempo en tot 2 x toe dacht ik dat de finale was geweest maar pompte vervolgens er nog een berg shots uit. Effecten waren ook helemaal prima.

De MadHouse zat dan ook bij de eerste bestelling begin dit jaar.

Echt wel een toffe box hoor! Had de cakes per 2 geschoten en gecombineerd met onder andere de Rainbow van Wolff. Dan heb je 4 losse cakeboxjes. Met goede burst, redelijk nette effecten. Er was wel wat variatie in burst en effectgrootte tussen de cakes. Maar al met al veel waar voor je geld. De salvo cakes waren wel het beste. Dat laat zien dat shot voor shot 20mm het toch lastig heeft. De centurion of Rock&Raw deden het wat dat betreft net iets beter.

Back
Bovenaan