Mad Max

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 3661
Artikelnaam: Mad Max
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1.458 gram
Aantal Schoten: 108 schoten
Effectomschrijving: Volgt
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: : € 189,00
Voorverkoop : € 169,00
Onlineprijs : € 149,00

O.a. te koop bij: PanguFireworks.nl
image.png

Wij danken GBV-WECO voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Had deze vorig jaar en was een absoluut toppertje. Stiekem wel jammer dat ze hier een cake van hebben afgehaald en je nu 3x36 hebt ipv 4x36 maar als ie qua effecten net zo presteert heb je thuis zeker iets moois staan!

Beelden van de oude batch.

God wat hoop ik toch dat het dit jaar echt rustig en droog weer is. Beelden zijn prima, maar ook bij deze box blaast de wind de boel aan gort. Echt hopen dat het dit jaar rustig en droog weer is. 2 Beaufort max. Liefst met een sneeuwdek en onder nul.

Een van de absolute toppers in de show (van 20+ compounds)!
Had hem er meer bijgenomen om eens wat van Pangu te zien, maar geen spijt van!

Deze deed het boven mijn verwachting onwijs lekker. Leuke compound, diverse effecten, geen rommelbak zoals ik had verwacht eigenlijk.

• Like
Waarderingen: KJ25
Waarom is deze zoveel duurder geworden? Hij is nu nog als onlineprijs 10 euro duurder dan het origineel, terwijl die 36 schoten meer had.

Waarom is deze zoveel duurder geworden? Hij is nu nog als onlineprijs 10 euro duurder dan het origineel, terwijl die 36 schoten meer had.

Het origineel is op basis van 2019/2020 productie en verscheping. Dat is voor importjaar 2024 niet meer te vergelijken.
Deze compound is in verhouding met vorig jaar iets duurder geworden in productie, hierdoor is hij iets omhoog gegaan in prijs.
Zoals ook te zien is bij andere producten passen we de prijs altijd aan indien mogelijk, deze ging helaas iets omhoog in plaats van omlaag.

Mooie box, maar €50,- per 500 gr is wel serieus. Deze heb ik als model 144sh nog overwogen, had er toch voor moeten gaan destijds :shy:

Back
Bovenaan