Mad Max

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 3660
Artikelnaam: Mad Max
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1.994 gram
Aantal Schoten: 144 schoten
Effectomschrijving: Als je denkt dat alles verloren is, dan is daar ineens Mad Max! Een compound met 144 shots van Pangu Fireworks die alles op z'n kop zet! Dit is een newborn legend! De allerbeste effecten aan elkaar verbonden door één rode draad: Red Plum! GEWELDIG!
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € 199,00
Folderprijs : € 169,00
Onlineprijs : € 139,00
Freakprijs : Vraag je lokale dealer

O.a. te koop bij: PanguFireworks.nl

3660_Mad-Max_1.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
JA die moet ik wel kopen natuurlijk :D

Ben erg benieuwd

Als je het goed speelt, krijg je er vast wel 1 gratis van Pangu. Dat was mij vorig jaar met de Beast Mode van Katan, ook -bijna- gelukt....

Maar een box met veelal red plum erin dus? Kan wel wat leuks worden, dacht ik zo. :)

Er zijn de laatste 2 jaar met name relatief veel nieuwe producten bijgekomen met red plum/ghost. Ik ben benieuwd wat dit product daar aan toe voegt qua creativiteit.

JA die moet ik wel kopen natuurlijk :D

Ben erg benieuwd
Die mag zeker niet ontbreken bij jou nee :D

Maar ook erg benieuwd naar deze box, sowieso wel fan van de red plum/ghost effecten dus deze box heeft zeer zeker potentie! Ik weet nog heel goed dat ik een jaar of tien terug een vol karton had van Tanz der Vampire, de goede versie. Erg gaaf was dat :thumbsup:

Vind hem op film gewoon prima overkomen. Heeft veel weg van de Code Red inderdaad, maar ook dat vind ik een topbox. Deze versie kun je misschien wat rustiger van genieten door het gematigde schiettempo. Benieuwd naar de prijs, de effecten spreken mij wel gewoon aan.

Lijkt het maar zo of zijn cake 3 en 4 omgedraaid? Bij cake 3 lijkt wel of de finale begint en daarna kakt de box als het ware weer in bij cake 4

@vanderelst komt deze zoals op film naar Nederland of is de productieversie aangepast?

Laatst bewerkt:
Dit is ook een hele gave box wat mij betreft. Man, dat wordt weer/nog lastig keuzes maken ...

Back
Bovenaan