Machine Gun Box

vooral het laatste effect vind ik normaal niet echt super maar in deze waaier is het super..
€60,00 is ook een normale prijs.

lekker..

Super waaier om in een show te schieten. Met 60 euro ook zeer scherp geprijsd, bij menig ander importeur betaal je hier gerust 80 euro of meer voor!

Hoop dat deze uiteindelijk net zo goed presteert in de straat.
Ga hem wel aanschaffen de prijs is te doen.

Staat bij mij ook op de lijst! Ziet er echt super uit! Hoe noemt men trouwens het effect van de 2de cake? Deze valt mij echt op. Maar ook die tails zijn prachtig. Vooral de manier van schieten.

Staat bij mij ook op de lijst! Ziet er echt super uit! Hoe noemt men trouwens het effect van de 2de cake? Deze valt mij echt op. Maar ook die tails zijn prachtig. Vooral de manier van schieten.

Ik denk dat deze onder de categorie "blinking falling leaves" valt

Heel gaaf met dat falling horses effect! De eerste cake ook, zoveel mooier doordat het niet van links naar rechts is. Ik ben benieuwd!

Deze wil ik toch ook wel hebben dit jaar!
Dit lijkt me echt een mooie waaiercake zo op het 1e gezicht.
Hoop dat er snel meer beeldmateriaal van komt.

Deze kriebelt mij ook nog...echt een beauty. Zelfs te denken elke cake los op aparte plek te doen...Magoe, die €55 is wel weer 'n smak geld.

Deze komt er....leuke waaierbakken. Komen in een doorlont projectje :)

Hoe dan precies? Ik heb m besteld, maar twijfel waar ik hem zal plaatsen. Ik denk aan... Eerst fonteinen, dan cake 1, dan wat gewone cakes, en dan cake twee. Finale er achteraan. Iemand die er een mening over heeft?

Back
Bovenaan