Machine Gun [ABA single shot]

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: TV0011
Artikelnaam: Machine Gun
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 66 gram
Aantal Schoten: 1 schot
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: 2 sec
Kaliber 49mm
Stijghoogte: 40 meter
Verpakkingseenheid: 1/20
Richtprijs: ...

machine-gun_824012.jpg

Laatst bewerkt:
Helaas had mijn camera het begeven dus moet het doen met video's die ik doorgestuurd heb gekregen. Opzich een grappig hebbedingetje:)

Ik ben benieuwd als ze hier een multi shots product van maken met schietlont of dat hetzelfde effect moet geven? Lijk mij haast wel. Bijvoorbeeld een 15mm cake van 9 shots, dat geeft mogelijk een dikker effect voor hetzelfde geld. Want nu is dit ding zo prijzig omdat de productie moeilijker is.

Dan kunnen andere importeurs dit ook een stuk makkelijker maken. Dan is het gewoon een all at once cake'je met rauwe fluiters bijvoorbeeld. Voetje eronder en klaar.

Ik ben benieuwd als ze hier een multi shots product van maken met schietlont of dat hetzelfde effect moet geven? Lijk mij haast wel. Bijvoorbeeld een 15mm cake van 9 shots, dat geeft mogelijk een dikker effect voor hetzelfde geld. Want nu is dit ding zo prijzig omdat de productie moeilijker is.

Dan kunnen andere importeurs dit ook een stuk makkelijker maken. Dan is het gewoon een all at once cake'je met rauwe fluiters bijvoorbeeld. Voetje eronder en klaar.

Opzich is dit juist sneller te maken. Liftcharge onderin. Kapje. Daarboven je bombettes. Nog een kapje en klaar ben je. Ze maken ook heel rap cakes maar als ik kijk naar de maak is dit zeker weten sneller. Alles is op maat dus t is gewoon hetzelfde als een bombette in een buis doen. Maar dan meerdere.

Back
Bovenaan