Machine gun 294's

Artikelnummer: 104
Artikelnaam: MACHINE GUN
Bruto Gewicht: 9600 gram
Netto Kruitgewicht: 3000 gram
Aantal Schoten: 294
Effectomschrijving: XXL DUBBELE Compound box met harde knallen en veel verschillende effecten. Ruim 2 minuten geweld en 3 Kg. kruitinhoud!
Alle cakes van de eerste en tweede box zijn al met elkaar verbonden, dus slecht 2 X AANSTEKEN!
Door eigen import nu extra voordelig ingekocht, OP=OP!
Tijdsduur: 120 seconde
Richtprijs: 99,95

1825.1572423151.jpg

Laatst bewerkt:
Midden van het land ook :p

Vuurwerk xxl voorst
Juist, bij ons is dit artikel ook in de losse verkoop verkrijgbaar (niet verkrijgbaar in webshop). Wel beperkt in kunnen kopen, dus beperkt beschikbaar. Mocht er interesse zijn, stuur even een PB zodat we eventueel een reservering aan kunnen maken..

Laatst bewerkt:
Foto is anders dan het blokje dat ik kreeg; daar waren de cakes in een meer rechthoekige doos gefrommeld waardoor ze 2 x 3 naast elkaar lagen. Veel handzamer en heel eenvoudig te koppelen.
Prima boxje; klein kaliber met korte tubes, maar voldoende vulling en een goed tempo.
Liep keurig achter elkaar door.
Alles bij elkaar zelfs meer dan anderhalf uur lol van gehad, want na afloop heeft het ding stiekem vlam gevat en was met geen geweld weer uit te krijgen :confused:

Ik heb deze tijdens 19/20 gehad, ik kan me deze niet meer zo goed herinneren.. Nu vanwege kruit/prijs verhouding aan de collectie toegevoegd. Ik bedoel, 3kg voor 100 is niet gek. Had ook nog wat opvulling in de avond nodig dus 2 minuten vuurwerk is ook niet gek. Iemand nog recentere ervaring met deze doos?

Helemaal mee eens. Ik had hem ook voor 100 en was echt een succes. Misschien ook wel juist vanwege de harde wind. Deze schoot een stuk minder hoog dan veel 25/30mm blokjes waardoor alles goed in tact bleef.

Beste prijs / kwaliteit aankoop van afgelopen jaar. Bleef ook maar door rammen

Back
Bovenaan