Maassluis 5-10

AVPyro

VWC lid
Datum: 5 oktober 2012
Provincie: Zuid-Holland
Plaats: Maassluis
Tijd: 22:15
Wie:-.
Wat: Consumentenvuurwerk GBV
Kaliber: -
Waarom: Furiade

Webpagina met informatie

Laatst bewerkt door een moderator:
Er zijn wat veranderingen.

Tijd : 22:00
Wat: GBV, de plaatselijke GBV dealer verzorgd dit keer de show.

Er staat in topic titel.. 5-11...

Volgens mij moet dat 5-10 zijn! En is het over 2 Dagen:D...

Zou ***lig zijn als er mensen daadwerkelijk op 5 november daar hun opwachting gaan maken:D

Ik weet niet in hoevrre het mogelijk zou zijn, maar volgens mij staat er ergens op die site een naam van een lokale vuurwerk winkelier.

Van Kortenhoff (GBV dealer) zou het vuurwerk regelen dit jaar dus we kunnen er van uit gaan dat het GBV vuurwerk zal zijn wat geschoten gaat worden maar wie schieten het is/blijft de vraag :P

:p Ik wil weer even terug komen op de tijd die aangegeven staat... Er staat in de Maassluise Courant dat het vuurwerk om 22:00 zal zijn. Dus ik adviseer toch wat eerder te komen!

Gaat door als het goed is. Hou wel rekening dat door eventuele verwachte regenbuien het vuurwerk eerder geschoten kan worden. Dat had ik namelijk een aantal jaar geleden toen had ik het gemist.

Voor de mensen die houden van een goeie oliebol kunnen op de PC Hooftlaan bij de kermis de oliebollen kraam van Richard Visser vinden. Deze man heeft volgens mij al vier keer de AD oliebollentest gewonnen.

Zo... Het viel me alles mee zo juist de wind was vrij zwak en de regen viel gelukkig ook mee. Helaas vandaag wel voor het eerst in tijden besloten om een show niet te filmen omdat ik geen assistent had die de paraplu kon vast houden ;)
Ik moet zeggen dat ze het leuk hadden gedaan met de fakkel op de boot die vanaf de havenkom richting de Noordgeer voer en de mensen die nog bij de havenkom stonden gingen hier mooi achter aan haha
Het vuurwerk was ook prima heb toch weer wat leuke dingen gezien en er werd vanaf 3 posten op het ponton geschoten. Dus al met al een leuk showtje met helaas wat neerslag (maar dat hoort er ondertussen wel een beetje bij sinds het de laatste jaren niet anders is).

Back
Bovenaan