Maasmechelen - Del Mundo

RCCowns

VWC lid
Hallo luitjes en kruitsnuivertjes,

Ik open een nieuw topic ivm het volgende;

Zelf bezoek ik veel vuurwerkshows in Nederland en Belgie. Als ik mag kiezen gaat de voorkeur uit naar de belgische shows... (lijkt me logisch :D)

Het bezoeken van een Belgische vuurwerkshow is, in zoverre ik weet, lastig omdat de Belgen er niet zoveel reclame of aankondigingen over doen en maken als wij Nederlanders dat kunnen. (Denk aan de reclameborden langs de weg ter aflsuiting van een dorpsfeest, kermis of zomerfestival) Daarmee bedoel ik de wat kleinere shows en niet de shows zoals in bijvoorbeeld Knokke-Heist. Dit topic is dus vooral voor de nederlandse consument welke niet op de hoogte is van het hieronder beschreven evenement. Voor de mensen uit Limburg, indien ze hier op het forum aanwezig zijn (en natuurlijk als je geinteresseerd bent ook voor degenen die uit andere delen van NL komen), heb ik de volgende aankondiging;

Maasmechelen aan de Pauwengraaf, 21 juni 2009, omstreeks 21:30.

Wie hier exact schiet, wat er exact geschoten wordt is ieder jaar een verassing Zoals ik al zei zijn de Belgen vrij bescheiden in het reclame maken. Dit neemt niet weg dat er absoluut een toppie show, ieder jaar weer, zal worden geschoten ter afsluiting van dit, zoals ze het in Belgie noemen, "Straattheater Festival" - Del Mundo.

Vorig jaar werd er tot 8inch shells geschoten. Hopelijk dit jaar weer zo'n feest :cool: Zie hieronder de website met info over het evenement;

http://www.maasmechelenleisurevalley.be/mlv/homepage/m_homepage/

(Zoals ik zei, zeer beperkte aankondiging maar gegarandeerd de moeite waard!)

Iemand met meer informatie omtrent deze vuurwerkshow...? Welke organisatie dit is, het kaliber dat geschoten zal worden etc...

Misschien dat we elkaar treffen in Maasmechelen :) Have fun.

Back
Bovenaan