Maandag 27 december: Baarle is druk bevolkt!!

1europa

VWC lid
Ik had al in november een trip naar Loots gemaakt, had voor paar honderd euro spulletjes gehaald. Dit was voor mij en voor een maatje. Dit was voor mij de eerste keer dat ik zelf naar het zuiden ben gereden om wat spullen aan te schaffen.

Vreemd hoor, het is eigenlijk Nederland maar toch ook weer niet. Ik mag de spullen daar wel kopen, ik sta op straat mijn auto vol te laden en er is geen haan die er naar kraait. Zodra ik het dorp uit rij ben ik dus eigenlijk een crimineel. Maar goed ik had de spullen die ik wilde. Sierpotten, nitraten, vlinders, matten, helemaal blij :D.

Ik zag vorige week dat ze bij Loots de Zinkpijlen weer hadden. Aangezien ik maandag toch naar familie ging die in de buurt wonen denk ik; ach we kunnen toch even kijken? Na het bericht gelezen te hebben over 13 december (leuk verhaal trouwens:bonk:!!!) had ik toch enigzinds mijn bedenkingen. Dus ik denk ik ga gewoon, merk het snel genoeg als het te link is, dan ben ik zo weer vertrokken.

In Baarle, geen politie te zien, niet op de fiets, te voet, in de auto, niets!!! Loots was crouded, bij Zena stonden ze zelfs buiten, voor bij de Pyroshop stonden mensen hun auto vol te laden... Ik parkeerde in de Kapelstraat, het was zo druk dat ik bijna buiten het dorp stond. De een na de ander kwam met tassen, kartonnen, pijlen en pakketten naar buiten. Niemand heeft zijn spullen in hoeven leveren, en terecht!!! Fijn dat ze de consumenten hun gang laten gaan...

Loots had slechts nog 2 Zinks, dus die mee genomen... Aangezien ik al een hoop spulletjes had vond ik het prima zo. Volgend jaar maar wat eerder op pijlenjacht:).

Ik denk dat je op het bericht van afcajax (Patrick, moderator AVP) doelt waarin ze een aantal keer waren aangehouden? Dat is namelijk al een aantal jaar geleden.

Maar desalniettemin een leuk verhaal!

Leuk verhaal ja!
Is het rond deze dagen zo druk in baarle?
Ik vind het te link hoor! Ga liever in november al :)

Back
Bovenaan