Lvc Info & Stookshow / Een Avondje Bij Zena Olen

Het ziet er naar uit dat jullie een topdag gehad hebben mannen. Original bedankt voor het organiseren van zo'n dag voor een aantal freaks. Hulde!
En natuurlijk erg leuk dat er ook pijlen en knalvuurwerk de lucht in zijn gegaan!

Het was een kei geslaagde dag met veel blije en bekende gezichten.En het is zeker voor herhaling vatbaar.Hou 14nov vrij,want dat gaat HELEMAAL top en te gek worden!!
Nadere info volgt later.

14 november is een zondag, waar, wat en hoe :p
Ben benieuwd wat er gaat komen
Spannend Corne, maak ons gek!!!

Ook ik heb Zaterdag een hele leuke dag meegemaakt.
het was leuk om zo veel (bekende) freaks bij elkaar te zien.
Original heeft het super geregeld kwa eten en drinken voor ons.
uitleg van Ramon en Tjark was super , alleen jammer das ze soms niet goed vestaanbaar waren. er was inderdaad veel geklets door het aanwezige publiek.
van de geschoten produkten heb ik weing gezien.
omdat ik de meeste zelf heb aan mogen steken.
maar "china Girl" vond ik een mooie pot.
Het was een supe rgeslaagde dag. Original bedankt voor de goede zorgen.

Het was een zeer leuke en geslaagde avond! De presentaties waren leuk, ja er werd wat doorheen gepraat maar ach. Het was een erg gezellige avond.

De demo show was ook zeer geslaagd. Ik was wat minder gecharmeerd van de cakes maar de vuurpijlen vond ik erg goed!

Het was voor ons wel echt "dancing in the rain", stokken-regen dan wel te verstaan. 3 stokken kwamen toch wel gevaarlijk dichtbij waarvan 1 zich langs mijn broek op de voet van Ramon stortte.:shocked:

Ik begrijp nou waarom er geen pijlen worden geschoten tijdens shows:rolleyes:

Groeten:bye:

Ik heb ook genoten van de zeer geslaagde meeting en stookshow.
Was iets later dan gepland, heb echter Tjark zijn uiteenzetting nog wel mee kunnen krijgen.

Zoals eerder al gezegd, op alle fronten was weer goed aan ons gedacht. Drinken Broodjes en zoetigheid waren er in overvloed.

De demo was super. De nieuwe producten vielen zeer goed in aarde De Happiness en Shining Golden Tiger en China Girl zijn in zeer positieve zin opgevallen. De pijlenpakketten waren zonder uitzondering toppers. Cosmopolitan, WeekendRacer en last but absolutely not least: de Space Flyers. Wat een pijlen :D

Ik dank iedereen va Original en de LVC crew voor het mogelijk maken van deze gezellige meeting en demo middag en avond.
Het was heel tof om weer bij te praten. Mijn vriendin heeft zich ook goed vermaakt en vond het leuk om te weten waar ik het over heb als ik over meetings praat.

Alles wat Zena/Original organiseert wordt telkens een waar feest voor de echte vuurwerk liefhebbers. Zo ook was het met deze LVC stook/info meeting in Olen.
Het was weer smullen voor de vele bezoekers van deze meeting.

Voor aanvang werd er eerst flink geshopt want je komt natuurlijk niet elke dag in zo’n goeie vuurwerk winkel. Het was ook een weerzien met bevriende en nieuwe pyro’s

Ramon trapte af met een kort vriendelijk welkomst woordje waarna het evenement begon met een prima uitleg door Ramon Palsma over de verschillende manieren om consumenten vuurwerk door te lonten wat toch ongekende mogelijkheden toonde.

Tjark Bakker pakte zijn uitleg over vuurwerk productie gedegen aan met een frisse Jip & Janneke Power Point presentatie wat de toehoorders een goed inzicht gaf in het onderwerp.

De catering was overvloediger dan verwacht en zo stonden de meeters gezamenlijk stevig op de kadetjes te kluiven en niemand vertrok naar Max Donald.

Toen de duisternis inzette werd er onder fikse belangstelling voor de deur van de Original winkel wat klein spul gestookt.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Daarna ging het in een colonne op naar een weiland bij Herentals waar we werden opgewacht door het stookteam. Matten , knallers, pijlen en een hele serie van de budget potten gingen er de lucht in.
Zelfs op deze openvlakte waren de matten ongekend hard. De pijlen verbaasden iedereen met hun enorme burst knallen en prachtige effecten. Onverwacht was ook het effect dat er uit deze klein geprijsde potjes kwam.
De demo werd vlot geschoten en afgesloten met een leuke mini show.

Na al dat geknal vertrok een aantal bezoekers snel richting huis of naar een volgende show, zelf bleef ik met een flinke groep achter op het weiland om gezellig na te kaarten.

Het was weer voorbij en het was een super meeting, gezellig, goed verzorgd, informatief en uniek. Dat gebeurd alleen bij Zena/Original weten de insiders intussen.

Ik wil Zena/Original, LVC, alle verdere medewerkers en bezoekers hartelijk bedanken voor hun bijdrage wat het weer een gezellige top meeting maakte.

Bedankt voor deze post en mooi om te zien hoe jullie allemaal vol aandacht staan te luisteren naar hetgeen wat daar wordt uitgelegd. Tevens vind ik het prachtig om enkele bekende gezichten te herkennen :)

Leuke Vuurwerkmensen maken van meeting een succes

Eigenlijk zijn alle LVC meetings tot nu toe een succes geweest. Al moeten we kruitsnuiven met een halve grondbloem en een pakje mini knalerwten, zo veel vuurwerkliefhebbers bij elkaar is een garantie voor een berg gezelligheid.

Vanaf 16.00u stroomden mensen binnen en toen om 17.30 de demonstraties van Tjark en Ramon begonnen, was het volle bak.
In de winkel hebben we wat rubbing bangs aangestoken en op de parkeerplaats een paar stadiofakkels en grondbloem XL.

Rond 20.00 zijn we in Herentals op een veldje gaan stoken. Er werden bijna geen grote batterijen afgestoken maar vooral van de nieuwe budget batterijen van rond de 10€. Wat we al wisten, hebben we nu op video vast kunnen leggen: de prijs/kwaliteit verhouding van de kleine potjes is helemaal top.
Verschillende matten zijn ook de brand in gegaan. In onze ogen is de Colouful Kings Cracker de enige echt hardste mat van Belgie. De 100.000 gaat ook als de brandweer: mooi tempo en super harde, doffe knallen.

Qua pijlen waren de Cosmopolitan, Super rocket assortiment, Z08, Z09, Z10, Big Three maximaal goed. Van de nieuwe, onbekende pijlen vielen de Weekend Racer en Space Flight op. De Spaceflight kost maar 17,50€ en dan krijg je 5 pijlen met een loeiharde burst.

Afzetlinten en andere veiligheidsmaatregelen waren met dit intieme en betrokken clubje helemaal niet nodig. Koekenbakkers die altijd de sfeer verpesten hebben we zaterdag helemaal niet gezien. Leuk dat het ook zo kan! Wat ons betreft is dit zeker voor een herhaling vatbaar.

Bij deze willen we iedereen, die een bijdrage heeft geleverd, vriendelijk bedanken: bedankt. Dus.

http://www.vuurwerkbelgie.com/nieuws.php

de bijgaande foto is gepikt van Jawe, die deze op vuurwerkcrew had gepost.
lvc_meeting640.jpg

Was zeker een hele leuke avond! Original had het weer super verzorgd.

De workshops waren zeer interessant en zeer leerzaam. Bij de doorlont workshop van Ramon was het leuk om toch weer eens een andere techniek van doorlonten te zien. Heb vooral genoten van de workshop over de werking van vuurwerk van Tjark.

De demo was goed maar af en toe wel wat slordig (b.v. soms werd product A afgeroepen terwijl product B ontstoken werd), dat is misschien een verbeterpuntje.

Ik was vooral onder de indruk van de burst van de pijlen. Daar werd ik helemaal blij van :D.

Heb overigens filmpjes geschoten, deze zijn hier en hier te vinden.

Laatst bewerkt:
Het was een kei geslaagde dag met veel blije en bekende gezichten.En het is zeker voor herhaling vatbaar.Hou 14nov vrij,want dat gaat HELEMAAL top en te gek worden!!
Nadere info volgt later.

Dit stond in de mail die ik vanmorgen had ontvangen van Zena....

Original Fireworks consumentenvuurwerkshow in Herentals
Zondag 14 november a.s. schiet Original Fireworks een vuurwerkshow in Herentals. Aanvang omstreeks 17.30 uur.
Bij Zena Vuurwerk in Olen maken we er weer een klein feestje van: een hapje en drankje zullen klaar staan en er zijn ook verschillende korting acties. Meer info hierover volgt

Zag net op LVC dit bericht staan gepost door SISSER:

Zondag 14 nov. a.s. gaat Original een show schieten met over de 100 consumenten batterijen op het voetbalterrein van

VC Herentals
Herenthoutsesteenweg 118
2200 Herentals

Dit is op korte afstand van de winkel.
Deze show heeft een beetje variabele starttijd maar het zal rond 17.30u. zijn

En zoals Lesley zegt zal het een peperige show worden waarin het gas er flink op zal gaan.
Je hoeft je niet door een regenbuitje te laten weerhouden om te komen want hier zit je op een overdekte tribune met een prima zicht op het vuurwerk.

Vooraf aan de show zal er in de winkel in Olen een gezellige meeting worden gehouden. Tijdens deze meeting is er gelegenheid tot kopen en hoe, Original gaat flink uitpakken met spectaculaire acties. Zorg dus dat je je plastic meeneemt want dit beloofd wel heel speciaal te worden.
Zoals altijd zal er natuurlijk weer goed voor een natje en een droogje worden gezorgd zodat je inwendige freak ook niets tekort zal komen.

Gelijk met een dikke stift in je agenda kalken en zorgen dat je dit niet mist.

bron: http://www.vuurwerkbelgie.com/forum/index.php?showtopic=5152

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan