[Luypaers NL] Komodo Dragon

smurf

VWC lid
Artikelnummer: 8468
Artikelnaam: Komodo Dragon 9sh
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 300 gram
Aantal Schoten: 9 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 30 en 45mm
Kartoninhoud: 6/1
Tijdsduur: 30 sec.
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € ...
Voorverkoop: € ...
O.a. te koop bij: Zena Vuurwerk

8468.png

Wij danken Zena Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Waarom vraag ik me dan af?

Om dezelfde reden als de Funke Kometenbomben en de Luypaers Ball Python en ga zo maar door...

Ook deze staat op de zena site voor € 19,95

Maar denk dat het zelfde producht is als de Springteufel 1 van funke.. en dat is een topper

Ik denk hetzelfde principe inderdaad, maar net een ander effect zoals we vaker bij Luypaers zien vs Funke (als het om hetzelfde type product gaat). Ik heb in ieder geval die van Funke besteld en deze laat ik voor wat het is en zeker zonder productomschrijving en/of filmpje. Ben er overigens wel benieuwd naar!

Mooi zo, is er andere optie als de Funke buiten bereik blijft. Benieuwd welk effect deze kent, zal wrs net tikkie anders zijn dan Springteufel.

Ik zie deze en de Springteufel allebei op de site bij " mijn" winkel. Deze is een eurootje goedkoper. Ben benieuwd of ze precies dezelfde zijn. Deze is namelijk al wel te bestellen en die van Funke nog niet ...

Ik zie deze en de Springteufel allebei op de site bij " mijn" winkel. Deze is een eurootje goedkoper. Ben benieuwd of ze precies dezelfde zijn. Deze is namelijk al wel te bestellen en die van Funke nog niet ...

Dat is inmiddels bekend a.h.v. een reactie van Glenn (ZENA BE):

De Komodo Dragon is inderdaad het broertje van de Springteufel 1.

De effecten van de Komodo Dragon:

Blue flame base with Golden Sparks Fontein
Gold Titanium Willow Mine with Blue Stars
Gold Titanium Willow Tail to Gold Titanium Willow with Blue Stars

De Voorverkoopprijs is gelijk aan die van de Springteufel 1: EUR 19,99 pst.

Jaaa die is toch wel erg tof om op 18u af te steken als start van het geweld. Lekker fonteintje kijken en dan BAM!

Back
Bovenaan