[Luypaers NL] Canada Lynx

Zo dan! Wat een mooie cake. Wat blijven de gekleurde sterren mooi lang hangen en die mines eronder doen het ook erg goed.

Deze staat genoteerd. Hebbuh!

Kwalitatief een zeer goede cake, maar ik leg echter geen 35 euro neer voor een 19 schots cake :sad:

Ik laat deze ook liggen om de prijs. Belachelijk hoog, 20 euro komt eerder. Maar dan nog, als het een 6 cakes assortiment zou zijn, zou ik er dan 120 euro voor over hebben? Denk het ook niet :)

Gezien zijn prijs heb ik hem daarom ook in de uitverkoop besteld. 19 schoten, 469gr en 30mm is dus ver max. gevuld, dan vind ik 27,50 net te doen.

Die had de winkel waar ik bestelde helaas niet. En die is toch niet maximaal gevuld? Niet dat dat uitmaakt, want ook die cake is een hele mooie!

deze halen of niet voor 30 euro?

Dat is aan jou, maar ik zelf zou nooit 30 euro neertellen voor een 19 shots pot, vooral deze vind ik een beetje over hypet. Voor dat geld zou ik liever iets van een andere importeur nemen, bijvoorbeeld Mayhem Mine & Blackstone of Double Defense. Alleen jammer dat je dan net te laat bent, anders had je ook nog eens 25% korting en kostte ze maar 22,50 euro. Goedkoper en toch wat meer voor je geld.

Back
Bovenaan