[Luypaers NL] Ball Python

Wat vond je van de bombardos in real life mattenfreak? Zelf niet gehad namelijk. Filmpje is overigens nice.

Net voor kerst ontdekte ik pas deze mini kanonnen! Haastig op zoek gegaan naar waar ik ze nog kon krijgen, want de verkoopdagen waren al in aantocht! Op een aantal adressen staalhard uitverkocht! Gelukkig had ik dan toch nog 1 pak kunnen bemachtigen! Ik had er meer gewild, maar ik was op dat moment al dolgelukkig met 1 pak! En dat gelukkig niet voor niets! Een halleluja naar Luypaers toe!

Mooi filmpje van deze toppers! Kwam er ook later achter, haastig 1 setje kunnen bestellen en in de voorverkoop nog 1 setje kunnen kopen. Wat een kwaliteit he!

Op 1 of andere manier overtuigen deze mij niet, ik vond die van funke beter overkomen. Maar die heb ik zelf geschoten en waarschijnlijk komen deze in real beter over dan op filmpje ?

Ik heb ze beiden geschoten. Naar mijn bescheiden mening zijn deze kwa burst en spreiding gelijkwaardig. Heb mij zelfs afgevraagd of de Ball Python niet geboren is als Kometenbomben 1 :)

Heb er gelukkig ook nog een aantal doosjes van, maar ja.. omdat ze verboden gaan worden denk ik dat ik er maar een projectje van ga maken en ze dan allemaal eind van het jaar de lucht in jaag.

Back
Bovenaan